مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

قیمت لوبیا قرمز صادراتی برای خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت لوبیا قرمز صادراتیمعرفی لوبیا قرمزفروش عمده لوبیا قرمزلیست قیمت لوبیا قرمز صادراتیانواع لوبیا قرمزصادراتینتیجه  گیری

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

مقدمه

لوبیا قرمز یکی از انواع لوبیا است که نام دیگر ان  لوبیای کلیوی است که به این دلیل این اسم را به ان داده اند زیرا شکل ان مانند کلیه در بدن است. لوبیای قرمز فواید بسیاری دارد برای مثال ادرار اور است و باعث درمان سنگ کلیه میشود  و همچنین مقوی قلب است و… . با توجه به تمام فواید لوبیای قرمز در این مقاله به قیمت لوبیا قرمز صادراتی میپردازیم.

معرفی لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

لوبیا قرمز از نوع ان حبوباتی است که به دلیل حجم انبوه تولید ان در کشور ما مقدار زیادی از ان را به کشورهای همسایه صادر میشود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول باعث شده تا این محصول به کشورهای همسایه دور و نزدیک مانند عراق و سوریه صادر شود و این امکان را به کشاورزان ایرانی  داده تا انها بتوانند محصول خود را در بازار  عرضه نمایند.

با اینکه قیمت این محصول مناسب و به گونه ای ارزان است اما قیمت ان ثابت نبوده و بر اساس شرایط و عوامل متفاوت  تغییر می کند. در ایران در بیشتر مناطق این محصول کشت می شود اما مرغوب ترین و بهترین ان در منطقه خمین  کشت میشود. یکی دیگر از علل صادرات این محصول به علاوه کیفیت و قیمت خوب این است که بازدهی صادرات کشور و بخشی از درامد و بودجه کشور  به دست اید.

فروش عمده لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

عرضه لوبیا قرمز به صورت عمده  از راه های مختلفی امکان پذیر است  و توسط یک شخص صورت نمیگیرد بلکه  از طریق افراد مختلف انجام می شود.عرضه این محصول به صورت عمده باغث کاهش قیمت ان  میشود و برای اکثر افرادی که به دنبال محصولی با قیمت ارزان هستند به صرفه است.

قیمت لوبیا قرمز صادراتی بستگی به میزان تولید ان در طی یک سال دارد  که رابطه بین قیمت و تولید ان به صورت معکوس است به این معنی  که هرچه مقدار تولید ان بیشتر باشد قیمت ان مناسب تر و ارزان تر میشود. که فروشنده ان که به صورت اتحادیه هستند قیمت ان را با توجه به کیفیت تولید ان  تعیین  و عرضه می نماید.

در بازار فروش این محصول بیشتر عرضه کنندگان  ان را به صورت عمده و فله ای عرضه میکنند که قیمت ان بسیار مناسب تر و ارزان تر است.

لیست قیمت لوبیا قرمز صادراتی

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

لوبیا قرمز صادراتی که وزن ان ۱۵۰۰ گرم است و به صورت  بسته بندی عرضه میشود بر طبق اخرین  قیمت موجود از ان به قیمت ۵۱۰۰۰تومان به فروش میرسد.

لوبیا قرمز صادراتی به وزن ۱۰۰۰گرم (با مارک تجاری  گوفر)به قیمت ۳۴۰۰۰تومان عرضه می شود.

لوبیا قرمز به وزن ۶۰۰ گرم به قیمت ۲۴۰۰۰تومان به فروش می رسد.

لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان.لوبیا قرمز خارجی ۲۵۰ گرم به قیمت ۱۰۰۰۰تومان.لوبیا قرمز  با مارک دانه گل به وزن ۷۰۰ گرم به قیمت ۲۸۵۰۰ تومان.لوبیا قرمز بسته ۹۰۰ گرمی به قیمت ۵۰۰۰۰تومان.لوبیا قرمز خمین برکه  ۳۳۵۰۰ تومان.لوبیا قرمز خوش خوراک ۳۳۰۰۰ تومان و… به فروش میرسند.

انواع لوبیا قرمزصادراتی

قیمت لوبیا قرمز صادراتی

یک نوع از این محصولات درجه ۱  لوبیا قرمز گلستان است که مرغوبیت بالایی دارد.قیمت  این محصولات از طریق سایت مخصوص فروش انها در معرض دید خریداران ان قرار می گیرد.

لوبیاهای قرمز با مارک گلستان در بسته بندی هایی با سایز های متفاوت به مشتریان عرضه میشود. این بسته ها در دو وزن ۵۰۰ یا ۹۰۰ گرمی به فروش می رسد.

نتیجه  گیری

تکنولوژی عصر حاضر باعث ارتباطات گسترده در زمینه های اقتصادی و سیاسی و زمینه هایی از این دست شده است.این موضوع در زمینه حبوبات و خرید و فروش ان تاثیر گذاشته وهمچنین تغییرات روزانه سطح قیمت این محصولاتت یکی از این تاثیرات در زمبنه خرید و فروش حبوبات است و این موضوع تغییر قیمت این محصولات  دغدغه ای برای خریداران و فروشندگان این محصولات است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس