مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

قیمت لوبیا قرمز در عراق مخصوص خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفیتولید لوبیا قرمز در عراقصادرات لوبیا قرمز عراقواردات لوبیا قرمز به عراققیمت لوبیا قرمز در عراق

لوبیا قرمز خواص بسیاری دارد و یکی از حبوبات پر طرفدار در بین کشور ها است که عراق یکی از این کشور ها است که از این غله مصرف میکند. در ادامه قصد داریم تا شما را با خواص این محصول و تولیدات این محصول در کشور عراق و میزان صادرات آن و همچنین قیمت آن آشنا کنیم.

معرفی

قیمت لوبیا قرمز در عراق

لوبیا قرمز ، یکی از غلات است که دارای مقدار زیادی کربوهیدرات، پتاسیم و فیبر خوراکی است که برای سلامت بدن و درمان بیماری ها بسیار مفید است و برای تقویت استخوان ها نیز بسیار کاربردی است و برای بهبود حافظه نیز کاربرد دارد. از طرفی این غله میتواند انرژی بدن را تامین کند پس یکی از ماده های ارزشمند برای ورزشکاران است. از طرفی این ماده ارزشمند تقویت کننده سیستم ایمنی بدن نیز میباشد پس در شرایط کرونایی باید از این ماده غذایی نیز استفاده کرد. از طرفی کشور عراق یکی از همسایه های غربی ایران است که روابط اقتصادی بین این دوکشور وجود دارد و افراد زیادی از ایران به این کشور سفر میکنند و بالعکس، پس بازار های این کشور میتواند جای مناسبی برای فروش محصولات ایرانی باشد.

تولید لوبیا قرمز در عراق

قیمت لوبیا قرمز در عراق

عراق کشور پرآبی برای کشاورزی است و در تولید بسیاری از اقلام به خودکفایی رسیده است و واردات آنرا به کشور خود ممنوع کرده است.اما این کشور از نظر حبوبات به خود کفایی نرسیده است و نیاز تا آنرا به کشورش وارد کند.

صادرات لوبیا قرمز عراق

قیمت لوبیا قرمز در عراق

صادرات لوبیا قرمز در عراق وجود ندارد چراکه این محصول به قدر کافی در این کشور تولید نمیشود و نیاز به واردات لوبیا قرمز به این کشور میباشد.

واردات لوبیا قرمز به عراق

قیمت لوبیا قرمز در عراق

این کشور بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را از جمله لوبیا قرمز مصرفی مردم خود را از طریق ایران تامین میکند و یکی از بزرگترین وارد کننده های این محصول ایران است و بیشتر مبادلات این محصولات از طریق مرز های خاکی ایران با این کشور صورت میگیرد. این مرز ها شامل مرز پرویز خان در کرمانشاه، باشماق در استان کردستان و چذابه و شلمچه در خوزستان است. واردات این محصول از طریق مرز آبی اروند رود در خوزستان نیز صورت میگیرد.

با توجه به اینکه واردات این محصول از ایران صورت میگیرد، پس سفارشات از ایران باید متناسب با قوانین کشور ایران باشد که طبق این قوانین ، این محصول باید به صورت عمده خریداری شود پس قیمت آن نیز به صورت عمده در نظر گرفته میشود

قیمت لوبیا قرمز در عراق

قیمت لوبیا قرمز در عراق

قیمت این محصول در این کشور متناسب با وضعیت بازار مشخص میگردد. عوامل زیادی نیز بر قیمت این محصول اثر دارند. اغلب لوبیا قرمز های این کشور، از ایران وارد میشود پس ارزش پول های این دو کشور نسبت به هم بر قیمت لوبیا قرمز در کشور عراق موثر است. از طرفی میزان یک دست بودن و تمیز بودن محصول نیز بر روی قیمت آن اثر دارد و اکثر لوبیا هایی که به این کشور وارد میشود دارای کیفیت بالایی هستند. پس هزینه ای که برای واردات محصول استفاده میشود تاثیر خیلی زیادی بر روی قیمت این محصول در بازار های این کشور برای مصرف کننده خواهد داشت اما اگر این محصول به صورت فله خریداری شود قیمت بسیاری پایین تری خواهد داشت و با این روش خرید میتوان از تخفیف خوبی نیز بهره مند شد ولی اگر این محصول به صورت کیلویی خریداری شود قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود از طرفی وقتی به صورت کیلویی  خرید میشود متناسب با بسته بندی که دارد قیمت آن متفاوت خواهد بود و هر چه بسته بندی شکیل تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود که قیمت این محصول به صورت فله ای به ازای هر کیلو گرم،  ۹۰۰۹،۵۰ دینار عراقی میباشد و به ازای هر کیلوگرم۱۵۵۹۳،۳۷ دینار عراقی است که این قیمت متغیر خواهد بود چراکه این محصول وارداتی است و ارزش پول های دو کشور ایران و عراق نسبت به هم در قیمت این محصول تاثیر خود را دارد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس