مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

قیمت فروش عدس فله و صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عدس و انواع گونه های آنقیمت فروش عدسخرید عدس به صورت عمده و ارزان
خرید و فروش انواع حبوبات

قیمت فروش عدس چقدر است؟ به عبارتی ساده تر با چه قیمتی می توانیم عدسی مناسبی را خریداری کنیم؟ اگر قصد خرید عدس را داشته باشید، بی شک قیمت این محصول برایتان سوال است. برای این منظور معمولا افرادی از مراکز خرید مختلفی استفاده می کنند که در نتیجه ممکن است نتیجه مطلوبی را نیز به دنبال نداشته باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما قیمت فروش عدس را مورد برسی قرار دهیم. همچنین در ادامه روشی ساده جهت خرید عدس با کیفیت به شما معرفی می کنیم. پس حتما تا آخر این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

عدس و انواع گونه های آن

قیمت عدس اردبیل

همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثرا غذا های ایرانی یافت می شود. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا عدس سهم زیادی از بازار خرید و فروش حبوبات را به خود اختصاص دهد. در ایران سالانه مقدار زیادی عدس کاشته می شود که بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی ارسال شده و در نتیجه در بسته بندی های مختلفی  روانه بازار می شوند. در بازار چند گونه عدس وجود دارد که هر کدام از آنها از خواص بی نظیری برخوردارند. به طور کلی رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

رایج ترین گونه عدس، عدس سبز می باشد که از خواص بی نظیری نیز برخوردار است. این محصول به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که معمولا عدس دانه ریز از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که در زمان کمتری پخته شده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.

  • عدس زرد

عدس زرد بهترین گزینه جهت پخت و پز! اگر بخواهیم برسی کوتاهی از این محصول داشته باشیم، باید گفت که عدس زرد در واقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. عدس سبز بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی جهت کنده شدن پوست آن ارسال می شود که به دلیل زرد رنگ بودن محتویات داخلی، به آن عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود. این محصول به دلیل کمیاب بودن از قیمت بیشتری نسبت به دیگر گونه های عدس برخوردار است. عدس قهوه ای همچنین دارای خواص بی نظیری است که از آن جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی استفاده می شود.

  • عدس سیاه

عدس سیاه یکی دیگر از گونه های عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود. این محصول در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد یافت می شود که می توان گفت به دلیل کمیاب بودن، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

قیمت فروش عدس

قیمت عدس امروز

قیمت فروش عدس چقدر است؟ رسیدم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت فروش عدس. برای آشنایی بیشتر شما با تعرفه های خرید و فروش عدس، نمی توانیم قیمتی ثابت را بیان کنیم، چرا که سالانه عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند. برای مثال شرایط تورم، نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، کیفیت و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که قیمت نهایی عدس را تعیین می کنند. اما شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس را در قیمتی کاملا اقتصادی خریداری کنید.

خرید عدس به صورت عمده و ارزان

قیمت روز عدس قرمز

اگر قصد خرید عدس را به صورت عمده یا جزئی دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. به واسطه خرید از این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس