مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =

قیمت عدس گلستان ویژه فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس گلستانعدس گلستان شامل کدام یک از گونه های عدس است؟قیمت عدس گلستانخرید عدس گلستان ارزان

قیمت عدس گلستان

قیمت عدس کیلویی

قیمت عدس گلستان چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس گلستان را داشته باشید، بی شک قیمت این محصول برایتان سوال است! برای این منظور قصد داریم قمیت عدس گلستان را مورد برسی قرار دهیم. گلستان یکی دیگر از برند هایی می باشد که توانسته سهم زیادی از حبوبات بازار را به خود اختصاص دهد. عدس گلستان از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است، به طوری که محال است بعد از یکبار مصرف، قصد خرید عمده این محصول را نداشته باشید. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با عدس گلستان، قصد داریم روشی ساده جهت خرید این محصول را بیان کنیم.

عدس گلستان شامل کدام یک از گونه های عدس است؟

قیمت عدس فله ای

همان طور که می دانید، عدس از گونه های مختلفی برخوردار است که ممکن است همین مسئله برای شما سوالی را ایجاد کند! سوالی که مربوط به برند گلستان می باشد. اینکه منظور از عدس گلستان، کدام یک از گونه های عدس است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که گلستان برندی که امروزه بر روی اکثر حبوبات یافت می شود. محصولات این شرکت شامل تمامی گونه های عدس می باشد اما برای آشنایی بیشتر، بد نیست کمی به توضیح انواع گونه های عدس بپردازیم.

  • عدس سبز

رایج ترین گونه عدس، عدس سبز می باشد که در اکثر غذا های ایرانی نیز یافت می شود! عدس سبز به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که قیمت عدس دانه ریز بیشتر است، چرا که جهت استفاده در غذا، گزینه مناسب تری است.

  • عدس زرد

همان طور که می دانید، عدس بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی منتقل می شود که در این کارخانه ها، از مرحله پوست کنی عبور می کند. همنگامی که پوست عدس سبز گرفته می شود، عدسی زرد رنگ نمایان می شود که در نتیجه می توان گفت، عدس زرد همان عدس سبز است که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد. این نوع از عدس جهت درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود به طوری که می توان گفت دلیل افزایش فروش آن نیز، همین مسئله است. عدس قهوه ای از روش کشت خاصی نیز برخوردار است، به گونه ای که در ایران تنها در چند شهر یافت می شود.

  • عدس سیاه

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس سیاه اشاره کرد! عدس سیاه نیز همانند عدس قهوه ای از شرایط کشت خاصی برخوردار است. به طوری که کشت آن نیازمند شرایط آب و هوایی خشک می باشد. این محصول در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود.

قیمت عدس گلستان

قیمت عدس بوجاری شده

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس گلستان را مورد برسی قرار دهیم! در این باره لازم به ذکر است که عدس گلستان از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. برای مثال کیفیت، حجم بسته بندی، صادرات، نوسانات ارزی و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که تعیین کننده قیمت نهایی عدس گلستان می باشند. ناگفته نماند که شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس گلستان را در قیمتی متعادل خریداری کنید. برای این منظور در ادامه پیشنهاد بسیار مناسب برای شما داریم!

خرید عدس گلستان ارزان

قیمت عدس برتر

عدس گلستان را در کمترین قیمت خریداری کنید! اگر قصد خرید این محصول را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. این فروشگاه یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات است که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از شهرت زیادی برخوردار است. به واسطه خرید از این فروشگاه، می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمتی متعادل خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس