مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

فروش نخود قرمز به صورت عمده و ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود قرمزقیمت نخود قرمزقیمت روز نخود قرمزخرید آنلاین نخود قرمز

بسیاری از افراد با فروش نخود قرمز آشنایی ندارد، قابل توجه است که نخود تنها در رنگ زرد به بازار ارائه نمی شود بلکه رنگ های متنوع و بسیار زیادی داشته و خرید و فروش رنگ های دیگر آن مانند نخود قرمز نیز در ایران پرطرفدار می باشد، نخود های قرمز برای مصارف خاصی هستند و خرید و فروش آنها معمولا تنها از نمایندگی های خاصی مانند شرکت چیرا انجام می شود، شما نمی توانید در بازار به راحتی این نخود ها را پیدا کنید و درصورت یافت هم معمولا فروشنده ها برای فروش آن هزینه بسیار زیادی را دریافت می کنند، اگر به دنبال خرید نخود قرمز با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت هستید با ما همراه باشید.

فروش نخود قرمز

نخود قرمز از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا به دلیل خاصیت ها فراوان و مقدار بالای ویتامین و پروتئین به جای نخود فلافل استفاده شده و بین ایرانیان پرطرفدار می باشد، طعم این نخود بی نظیر است اما به دلیل رایج بودن خرید و فروش نخود زرد همانطور که گفته شد شما نمی توانید به راحتی آن را بازار خریداری کنید.

شرکت چیرا به دلیل تنوع بالای محصولات خود ، نخود قرمز را نیز به محصولات خود اضافه کرده است و به خرید و فروش و صادرات نخود قرمز درجه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می پردازد، تولید کننده این محصول در کرمانشاه خود شرکت چیرا می باشد و شما برای خرید از شرکت به هیچ عنوان نیاز به واسطه ندارید، تنها کافی است با استفاده راه های ارتباطی موجود مانند سایت، شبکه های اجتماعی، تماس های تلفنی و … به صورت مستقیم از شرکت چیرا خرید انجام دهید.

قیمت نخود قرمز

بسیاری از افراد به دلیل منابع غنی شده نخود قرمز مانند چربی، پروتئین، آب ،فسفر، کربوهیدرات و روی تصور دارند که قیمت این نخود نسبت به نخود های دیگر بسیار بیشتر می باشد و به همین دلیل آن را خریداری نمی کنند، در صورتی که نخود قرمز از قیمت پایینی برخوردار است و شما می توانید آن را بدون پرداخت سود واسطه و هزینه ارسال از شرکت چیرا با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

قابل ذکر است نخود های عرضه شده شرکت چیرا ارگانیک می باشند یعنی هیچگونه روش شیمیایی برای رشد گیاهان آنها مورد استفاده قرار گرفته نشده است و با کیفیت ترین نمونه نخود موجود در بازار ایران هستند.

اگر به دنبال خرید نخود قرمز با کمترین قیمت ممکن هستید ، شرکت پیرا به شما پیشنهاد می کند که در فصل پاییز یا بهار به خرید بپردازید، زیرا در این فصل ها نخود های قرمز برداشت می شوند و از قیمت کمتری نسبت به زمان های دیگر برخوردار هستند.

قیمت روز نخود قرمز

با توجه به تورم های بالا رفته در سال ۱۴۰۰ قیمت نخود قرمز نیز افزایش بسیار زیادی داشته است و در فصل تابستان با قیمت فروش نخود قرمز ۲۶۰۰۰ هزار تومان تا ۲۷۰۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می شود، در صورتی که شما از خرید عمده در شرکت چیرا بهره بگیرید این قیمت برای فروش نخود قرمز کاهش پیدا کرده و شما درصد بالایی از هزینه را پرداخت نخواهید کرد.

خرید آنلاین نخود قرمز

برای خرید شما می توانید از شبکه های اجتماعی ما مانند اینستاگرام استفاده کنید اما مطمئن ترین و بهترین راه برای خرید، خرید از سایت رسمی و اصلی شرکت چیرا می باشد، برای ورود به سایت تنها کافی است اسم سایت را در اینترنت جستجو کنید، با ورود به سایت شما با چند بخش متنوع مانند مواد شوینده، مواد غذایی و… روبرو خواهید شد زیرا شرکت چیرا نماینده رسمی فروش محصولات بسیار زیادی در ایران است و تنها فروش نخود انجام نمی دهد.

به قیمت فروش نخود وارد شوید و محصول مورد نظر خود را در بین نخود های پیشنهادی مانند نخود سه خان، نخود دو خان، نخود روسی، نخود فلافلی ، نخود قرمز و… انتخاب کنید، با ورود میزان مورد نظر برای خرید سایت به شما قیمت نهایی را اعلام خواهد کرد و شما به محض پرداخت هزینه حداقل تا روز بعد می توانید محصول را دریافت کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس