مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروش نخود سه خان کرمانشاه با تخفیفات ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود سه خان کرمانشاهقیمت نخود سه خان کرمانشاهنمایندگی فروش نخود سه خان

ایا به دنبال یک نمایندگی معتبر برای فروش نخود سه خان کرمانشاه هستید که به خرید و فروش و صادرات نخود با کیفیت بپردازد؟ ما به شما نمایندگی اصلی خرید و فروش نخود را با نام شرکت حبونای پیشنهاد میکنیم، شرکت چیرا به عنوان نماینده اصلی خرید و فروش و صادر کننده نخود کرمانشاه و وارد کننده نخود های روسیه در ایران شناخته می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خرید آنلاین و عمده را از این شرکت با ارسال رایگان محصول انجام دهید، در ادامه با ما همراه باشید..

فروش نخود سه خان کرمانشاه

فروش نخود صادراتی

اگر به دنبال خرید عمده نخود سه خان کرمانشاه هستید می توانیم به شما شرکت بازرگانی چیرا را برای خرید معرفی کنیم اگه به فروش نخود سه خان کرمانشاه با کیفیت بالا می پردازد در سراسر کشور ایران می پردازد، نخود سه خان کرمانشاه یکی از محبوب ترین و بی نظیر ترین محصولات کشور ایران است که طعم بسیار عالی دارد و به دلیل خوشمزه بودن در سراسر ایران پرطرفدار می باشد.

نخود سه خان کرمانشاه نسبت به دیگر نخود ها پروتئین بیشتری دارد و در هضم غذا، کاهش وزن و سلامت قلب موثر می باشد، قیمت نخود سه خان کرمانشاه به دلیل تولید داخلی و با کیفیت نسبت به دیگر نخود ها بالاتر می باشد اما شرکت چیرا به دلیل در نظر گرفتن فروش عمده و ارسال رایگان این نخود را با هزینه کمتری به فروش می رساند.

قیمت نخود سه خان کرمانشاه

فروش نخود صادراتی

قیمت نخود سه خان کرمانشاه بین ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است اما در سال ۱۴۰۰ به دلیل تورم بالای هزینه ها این قیمت روز به روز در حال افزایش است و میزان ثابتی در بازار ندارد، علاوه بر این نخود های سه خان دارای دانه بندی یکسانی نسبت به دیگر نخود های موجود در بازار می باشند و در سایز های هفت تا هشت به بازار ارائه می شوند.

البته قابل ذکر است که یکی از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت نخود های سه خان سایز بندی آنها می باشد، برای مثال نخود های سایز هفت قیمت متفاوتی نسبت به نخود های سایز هشت دارند که این باعث سواستفاده بازار از تفاوت قیمت موجود سایز بندی نخود شده است، به همین دلیل اگر قصد به خرید نخود با قیمت اصلی آن بدون سود اضافه دارید می توانید از نمایندگی فروش نخود چیرا بهره بگیرید، شما برای خرید نخود سه خان کرمانشاه از این نمایندگی همانطور که گفته شد نیاز به پرداخت هزینه ارسال و سود واسطه برای خرید و فروش ندارید و نخود را به مقدار کم یا عمده زیر قیمت بازار هریداری خواهید کرد.

نمایندگی فروش نخود سه خان

فروش نخود در کرمانشاه

نمایندگی چیرا برای فروش نخود سه خان به عنوان بزرگترین نمایندگی موجود در تمامی کشور شناخته می شود، شما می توانید از این نمایندگی نخود سه خان واقعی را در سایز های هفت یا هشت دریافت کنید، البته نمایندگی ما نمونه کار جدید که ترکیب این دو سایز نیز می باشد برای شما ارائه داده که از ۵۰% نخود سایز هشت و ۵۰% نخود سایز هفت تشکیل شده است.

بسیاری از افراد تصور دارند که خرید از بازار نسبت به خرید از نمایندگی فروش نخود به صرفه تر می باشد در این قسمت تفاوت های خرید از نمایندگی چیرا با خرید نخود سه خان از بازار را بیان خواهیم کرد.

  1. در بازار ترکیب نخود سه خان از ۶۰% سایز شیش تشکیل شده است که باعث پایین بودن قیمت نخود و سود بالا برای فروشنده است اما در شرکت چیرا ترکیب از سایز های هفت و هشت می باشد که ترکیب واقعی نخود سه خان است.
  2. در بازار فروشنده سود حاصل برای خود و هزینه رفت و آمد را به قیمت نخود اضافه می کند و سپس به شما به فروش می رساند اما شرکت چیرا نخود را به قیمت کارخانه به شما می فروشد.
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس