مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

فروش نخود روسیه به صورت عمده با ۳۰% تخفیف

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود روسیهقیمت نخود روسیهفروش نخود آبگوشتی روسیخرید عمده نخودکیفیت محصولات شرکت حبونای

آیا تا به حال اسم فروش نخود روسیه را شنیده اید؟ ایا میدانستید که در ایران شرکت چیرا به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش نخود به خرید و فروش نخود روسیه و صادرات آن به دیگر کشور ها می پردازد؟اگر به دنبال خرید نخود روسیه هستید می توانید در چند دقیقه یک خرید با کیفیت و با کمترین قیمت را از سایت شرکت چیرا به صورت عمده یا کم تجربه کنید، شرکت چیرا بزرگترین نمایندگی خرید و فروش و صادرات محصولات غذایی و بهداشتی در ایران با تضمین محصولات می باشد که کمترین قیمت ممکن را برای عرضه محصولات خود در نظر خواهد گرفت.

فروش نخود روسیه

فروش نخود دیوار

بسیاری از افراد این سوال را دارند که نخود روسیه چیست و با نخود های دیگر چه تفاوتی دارد؟ نخود روسیه در دو نوع نخود رسمی روسیه و نخود فرنگی روسیه به بازار کشور های دیگر عرضه می شود، این نخود برای تهیه فلافل از نخود های پرطرفدار است اما در بازار به سختی تهیه می شود.

شرکت چیرا به عنوان نمایندگی اصلی خرید و فروش نخود در ایران از صادرات این نخود بهره مند است و به خرید و فروش آن در ایران می پردازد، به یاد داشته باشید که واردات نخود روسیه توسط بازاریاب های عادی نمی تواند صورت بگیرد و بسیاری از فروشنده ها ادعای فروش نخود روسیه را دارند در واقع کلاهبردار هستند.

واردات نخود روسیه تنها توسط شرکت های معتبر بازرگانی مانند شرکت چیرا انجام می شود که از تعرفه های واردات و صادرات نخود روسیه برخوردار هستند و به خرید و فروش آن در کشور ایران می پردازند.

قیمت نخود روسیه

فروش نخود دیوار

یکی از مزیت های اصلی نخود روسیه نسبت به نخود های دیگر در بازار قیمت این نخود می باشد، بسیاری از افراد تصور دارند که نخود روسیه قیمت بیشتری نسبت به دیگر نخود دارد درصورتی که قیمت نخود روسیه از نخود های تولیدی کشور ایران کمتر می باشد ، علاوه بر این شرکت چیرا به عنوان نمایندگی اصلی فروش نخود روسیه قیمت فروش خود را نسبت به دیگر نمایندگی ها بسیار کمتر قرار داده است و شما در صورت خرید آنلاین هزینه تحویل را پرداخت نخواهید کرد.

فروش نخود آبگوشتی روسی

فروش نخود عمده کرمانشاه

فروش نخود روسیه در ایران تنها برای تهیه فلافل نیست بلکه روسیه نخود های مخصوص آبگوشت را نیز تولید و صادر می کند، این نخود ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مدت زمان بسیار کمی برای پخت لازم دارند، قیمت این نخود ها نسبت به همه نخود های موجود کمتر می باشد، برای خرید نخود آبگوشتی روسیه تنها کافی است که به سایت شرکت چیرا وارد شوید و نام این نخود را جستجو کنید.

خرید عمده نخود

فروش نخود عمده کرمانشاه

همانطور که میدانید در صورتی که شما از شرکت چیرا خرید عمده انجام دهید، هزینه پرداختی نسبت به ارزش محصول کاهش پیدا خواهد کرد اما خرید عمده تنها به معنی خرید یک نمونه محصول نمی باشد زیرا شرکت چیرا به عنوان یک نمایندگی اصلی برای خرید و فروش مواد غذایی و بهداشتی در ایران شناخته می شود و شما می توانید انواع محصولات را از این شرکت با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

برای مثال در حوزه خرید نخود شما می توانید از نمونه های نخود مانند نخود تک خان، فروش نخود روسیه ، نخود آبگوشتی، نخود فلافل و… برای خرید استفاده کنید تا تمامی نمونه ها کنار یکدیگر تشکیل دهنده یک خرید عمده برای شما باشند.

علاوه بر این شما می توانید از محصولات دیگر شرکت چیرا نیز برای تکمیل فرایند خرید استفاده کنید، برای اطلاع از نمونه محصولات شرکت چیرا تنها کافی است که به سایت شرکت چیرا برای خرید مراجعه کنید.

کیفیت محصولات شرکت حبونای

فروش نخود در کرمانشاه

شرکت چیرا به دلیل اطمینان بالای خود نسبت به کیفیت محصولات برای شما این مزیت را قرار داده است که در صورت نارضایتی از کیفیت محصولات قادر به بازگشت محصول و دریافت وجه خود باشید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس