مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

فروش نخود دلفان مخصوص پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید و توزیع نخود دلفانقیمت نخود۱۴۰۰خرید و فروش نخود دلفانمرکز خرید فروش نخودصادرات نخود دلفانمرکز خرید فروش نخود

بعد از شهر کرمانشاه که بهترین نوع نخود را تولید می کند دومین قطب تولید نخود استان لرستان و شهرستان دلفان می باشد که نخودهای با کیفیتی در سایزهای مختلف تولید می کند از جمله سایز درشت و رسمی که نخودهای دوخان و سه خان است و بیشترین صادرات را دارد و نخودهای ریز که فلافلی هستند و محصول فصل پاییز می باشند و دیم هستند همچنین نخود سفید از دیگر محصولات این استان است.

این استان محصولات تولیدی خود را به صورت کاملا تمیز و بوجاری شده وارد بازار می کنند که این نکته برای صادرات و خریداران بسیار مهم است.

تولید و توزیع نخود دلفانقیمت نخود۱۴۰۰

به جز شهر کرمانشاه که رتبه اول را در تولید نخود دارد قطب دیگر تولید نخود در کشور شهرستان دلفان در استان لرستان است که ۴۵ هزار هکتاراز زمین های کشاورزی خود را به تولید و کشت نخود اختصاص داده است.

به دلیل نبود صنایع بسته بندی در شهرستان دلفان نخود تولیدی این شهرستان به استان های دیگر صادر می شود تا بسته بندی شوند .

نخود دلفان یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین نخود در سراسر دنیاست که مشتریان زیادی دارد و به کشورهای زیادی صادر می شود.

یکی از نخودهایی که شهرستان دلفان تولید می کند نخود سفید دیم است که در فصل پاییز کشت می شود و بدون آب است و با آب باران آبیاری می شود که به همین دلیل بهترین کیفیت را دارد و دارای خواص فراوانی نیز هست.

خرید و فروش نخود دلفانمرکز خرید فروش نخود

خود دلفان به صورت کاملا تمیز و بوجاری شده وارد بازار می شود که این کار باعث می شود تعداد مشتری های این نخود بیشتر شده چون نخود برداشت شده از مزرعه پر از سنگ ریزه و برگ و شاخه می باشد که کیفیت نخود و نیز قیمت آن را پایین می آورند که کشاورزان با بوجاری کردن و تمیز کردن محصولات خود می توانند بهترین کیفیت را با قیمت خوب وارد بازار کنند.

خرید این نوع نخود هم به صورت مستقیم و عمده از کشاورزان در اواخر تیر ماه باعث می شود که قیمت نهایی کم تر شود و سودآور باشد چون بدون وجود دلالان مستقیم از دست کشاورز خریداری شده و هزینه اضافی پرداخت نشده ، معمولا برداشت نخود دیم از خرداد ماه تا مرداد ماه ادامه دارد که قیمت نخود در این مواقع ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند چون محصول تازه در راه بازار است پس فروشگاه ها و مغازه داران سعی می کنند نخودهای موجود در انبارها را به فروش برسانند تا ضرر نکنند.

صادرات نخود دلفانمرکز خرید فروش نخود

معمولا صادرات نخود دلفان از راه مرزها صورت می گیرد ، تا کنون ۲۵۰ تن نخود محصول دلفان به تاجران قرقیزستانی فروخته شده است و نیز ۱۵۰ تن از این نوع نخود هم به پاکستان فروخته شده است.

شرکت های تعاونی نخود دیم دلفان آماده فروش این نوع نخود به هر میزانی به کشورهای همسایه مثل عراق و تاجیکستان است.

از لحاظ کیفیت نخود دلفان می تواند با نخود کرمانشاه رقابت کند که از نظر کیفیت دو نوع درجه یک و درجه دو دارد ، از لحاظ سایز هم نخود دلفان در سایز دو خان ، سه خان ، فلافلی و لشکری و پاییزه و بهاره و ریز و درشت بسته بندی می شوند و یا به صورت فله ای هم به بازار وارد می شود البته حبوبات دیگری هم در این شهرستان تولید می شود از جمله عدس ، لوبیا و باقلا اما بیشترین کشت مخصوص نخود است.

این نوع نخودها را می توان هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی تهیه کرد که برای قیمت مناسب تر آن به صورت کلی خرید کردن سودآورتر است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس