مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

فروش نخود درجه یک مخصوص صادرات و پخش

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده نخود درجه یکقیمت عمده نخود درجه یکمرکز فروش نخود فلافلیصادرات عمده نخود درجه یکمرکز خرید فروش نخودخواص و فواید نخود و صادرات آن

بهترین نوع نخود موجود در بازار نخود سفید کرمانشاه است که یکی از با کیفیت ترین نخودهای موجود در بازار می باشد و خریداران عمده ی زیادی را از سایر شهرها و همچنین سایر کشورها به خود اختصاص داده است.

نخود کرمانشاه از پرطرفدارترین نخودها می باشد که در نوع ها مختلف و در سایز های متفاوتی می باشد از جمله نخود رسمی یا آبگوشتی ، نخود تک خان ، نخود دو خان ، نخود سه خان و نخود ریز یا فلافلی و… که همگی با کیفیت هستند.

همچنین نخود محلی و ریز که مشتریان بسیاری دارد چون ارگانیک می باشد و بدون کودشیمیایی و سم تولید می شود.

فروش عمده نخود درجه یک

مرکز خرید و فروش نخود

بهترین نخود موجود در بازار نخود سفید با سایز درشت است که بهترین و با کیفیت ترین نخود نامیده می شود همچنین خریداران نخود با شناخت نخود کرمانشاهی بهترین نوع نخود را خریداری می کنند که این نوع در تمامی شهرها و بازارها توزیع می شود.

البته نخود کرمانشاهی بسته به نوع بسته بندی و به صورت فله ای بودن که قیمت آن در مقایسه با بسته بندی مناسب تر می شود .

معمولا خریداران نخود ریز یا فلافلی کرمانشاه در بازار حبوبات اهواز فروش بیشتری دارد و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است چون تهیه ی فلافل در شهرهای جنوبی کشور بسیار رایج است.

قیمت عمده نخود درجه یکمرکز فروش نخود فلافلی

تمامی افراد برای خرید حبوبات سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند به همین دلیل سایت های اینترنتی زیادی برای تعیین قیمت نخود وجود دارند و رقابتی بین این سایت ها وجود دارد و تا بهترین قیمت را عرضه کنند که بهترین راه را برای قیمت مناسب تر این است که خریداران عمده بهترین و مناسب ترین خرید را از کشاورزان داشته باشند.

همچنین در فصل برداشت نخود این محصول را خریداری کنند تا به عنوان یکی از برندهای معتبر و معروف شناخته شوند و میزان فروش آن ها بالا رود.

صادرات عمده نخود درجه یکمرکز خرید فروش نخود

بیشترین صادرات نخود به سایر کشورها از محصولات ارگانیک است که استفاده از کودهای شیمیایی باعث می شود تا کیفیت محصول پایین بیاید و از حالت ارگانیک خارج شود.

معمولا نخودهای محلی و ریز تر ارگانیک تر می باشند نسبت به نخودهای درشت تر و بزرگ تر و همچنین نخودهای ریزتر ارزان تر از نخودهای رسمی و درشت می باشند و همچنین در کاشن آن ها از کود شیمیایی و سم استفاده نشده است به همین دلیل دارای خواص بیشتری هستند.

خواص و فواید نخود و صادرات آن

قیمت نخود در کرمانشاه

نخود از جمله گیاهانی است که دارای خواص زیادی می باشد و در کل دنیا طرفداران زیادی دارد و در غذاهای زیادی از نخود استفاده می شود اما متاسفانه به دلیل تورم در بازار نخود این محصول در حال حذف شدن از سفره ی ایرانیان است.

از خواص نخود می توان به ویتامین های گروه B و ویتامین C و روی و فسفر و پتاسیم فراوان در آن نام برد و همچنین منبع بسیار عالی از آهن و اسیدفولیک می باشد و باعث روشن شدن پوست و تقویت و رشد مو می شود همچنین از عفونت های قارچی جلوگیری می کند و ضد سرطان نیز می باشد ودر درمان بعضی از گونه های سرطان از نخود استفاده می شود.

در کل دو نوع نخود در بازار کل دنیا وجود دارد:

  1. نخود زرد که بیشتر در خاورمیانه و آمریکای شمالی استفاده می شود.
  2. نخود سیاه که بیشتر در کشورهای هند و پاکستان و افغانستان استفاده می شود.

نخود ریز برای سلامت قلب بسیار مفید است و از سکته ی مغذی و حمله ی قلبی جلوگیری می کند و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

نخود در رژیم غذایی سالم ترین افراد دنیا وجود دارد.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس