مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

فروش نخود ترکیه مخصوص پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش نخود ترکیه در ایرانمرکز خرید فروش نخودصادرات و واردات نخود ترکیهمرکز فروش نخود فلافلیفروش عمده نخود ترکیه در تهران

خرید وفروش نخود ترکیه در ایران و در بازار ایران بسیار پرطرفدار است و به دلیل کیفیت بالای این نوع نخود و قیمت ثابت و بدون تورم این نخود و همچنین واردات این نخود کمک زیادی به بازار و کمبود نخود موجود در کشور می کند.

صادرات نخود به کشورهای مختلف در سال۲۰۲۰ رکورددار بوده که در این میان کشور پاکستان بیشترین میزان این خرید را داشته است.

به دلیل خاصیت فراوان این نوع حبوبات برای بدن و برای رشد کودکان و نوجوانان نخود از جمله حبوبات پرطرفدار است .

صادرات نخود ترکیه به ایران به دو عامل وابسته است: ۱- میزان تولید نخود در کشور در طی آن سال ۲- مقدار صادرات نخود به کشورهای دیگر طی آن سال

خرید و فروش نخود ترکیه در ایرانمرکز خرید فروش نخود

همانگونه که در ایران نخود ایرانی و محصول کشور خودمان موجود است امکان خرید نخود ترکیه هم وجود دارد که هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت خوبیی دارند و نیز استقبال خوبی از این نخود در ایران شده است.

دوکشور واردات نخود به ایران را انجام می دهند از جممله ترکیه و کشور روسیه.

برای خرید نخود ترکیه با کم ترین هزینه بهترین راه خرید به صورت مستقیم از شرکت های وارد کننده است که شاید برای تجار این کار کمی سخت و زمان بر باشد ام از لحاظ قیمت پایانی ارزشش را دارد.

گاهی اوقات به دلیل کیفیت بالای نخود این دو کشور تقاضای این نخودها از نخود ایرانی هم بیشتر است که بیشترین دلیل آن قیمت مناسب این نخودها و تورم کمی که در قیمت این محصولات وجود دارد است.

صادرات و واردات نخود ترکیهمرکز فروش نخود فلافلی

در مدتی پیش که تولید و کشت نخود در ایران کم شده بود و نخود از جمله حبوبات کمیاب شده بود واردات نخود از ترکیه به کمبود بازار در ایران بسیار کمک کرد و نیاز مردم را برطرف کرد.

این محصول در بین مردم ایران و غذاهای ایرانی بسیار پرطرفدار بوده چون این محصول ترکیه بسیار با کیفیت بوده و جایگزین خوبی برای نخود ایرانی است.

صادرات نخود ترکیه در طی سال های اخیر بسیار پر رونق بوده است حتی در سال ۲۰۲۰ این صادرات به ۷/۷۷ میلیون دلار رسید چونکه هرساله کشور ترکیه مازاد تولید نخود دارد و به ۱۲۱ کشور دنیا ترکیه صادرات نخود خود را انجام می دهد که کشور پاکستان بیشترین خرید نخود از ترکیه را دارد.

به دلیل کیفیت بالا و قیمت خوب این نوع نخود بیشتر فروشگاه ها این نوع نخود را جایگزین نخود ایرانی کرده اند.

فروش عمده نخود ترکیه در تهران

قیمت نخود ترب

بیشترین نخود موجود در بازار تهران از نوع نخود ترکیه ای است که در تناژهای بالا خرید و فروش می شود.

این نخودها در سایزهای مختلفی می باشند که قیمت های متفاوتی نیز دارند و امکان خرید و فروش اینترنتی آن ها برای تجار فراهم است.

از لحاظ تولید انواع نخود ، ترکیه از کشورهای پیشتاز تولید است و محصولاتی با کیفیت و ممتاز را راهی بازار کشورهای مختلف می کند.

به دلیل خاصیت بالای نخود برای بدن به خصوص برای کودکان و سالمندان تمامی کشورها به دنبال واردات این محصول به کشور خود هستند.

قطب تولید نخود در ایران شهرهای کرمانشاه و لرستان است که نخودهای  درشت و با کیفیت و خوش طعمی را وارد بازار های ایران می کنند اما به دلیل صادرات بالای این نخودها  که به کشورهای مختلف انجام می شود مقدار این نخودها برای بازار ایران کم است و نیاز مصرف کنندگان داخلی را تامین نمی کند.

میزان واردات نخود ترکیه به عوامل زیادی وابسته است از جمله:

  • میزان تولید نخود در سال گذشته در ایران
  • مقدار صادرات نخود به کشورهای دیگر طی آن سال جاری

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس