مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

شرایط خرید و اطلاع از قیمت عدس بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس بازارویژگی های عدسخرید مستقیم عدس از کشاورزان بر سر زمین زراعتیپخش عدس از محل کاشت و  تولید به بازارهای مختلف ایران

عدس ایرانی به خاطر کیفیت خوبی که دارد بسیار در سطح جهانی شناخته شده است. به همین خاطر شرکت های تولیدی طبق قراردادهایی که بین ایران و کشورهای خارجی انجام می شود عدس ایرانی را به صورت عمده و گسترده به کشورهای خارجی صادر می گردد.

شرایط خرید و اطلاع از قیمت عدس بازار

قیمت عدس بازار

عدس در بازار

قیمت عدس بازار با توجه به مغازه های زیادی که در بازار هر شهر موجود است فرق می کند. هر مغازه یا فروشگاه برای عدس قیمتی را درنظر می گیرند که مشتری مجبور است اگر بخواهد از آن مغازه یا فروشگاه خریداری کند آن قیمت را بپردازد. اما برخی افراد سعی می کنند به مغازه هایی بروند که عدس آنها خوب و در عین حال قیمت مناسب تر است و از آنجا خرید کنند

ویژگی های عدس

ویژگی های عدس

یکی از انواع حبوبات هایی که محبوبیت بیشتری در میان مردم دارد، عدس است که سرشار از پروتئین های  گیاهی است. عدس به خاطر اینکه دیر هضم است برای مدت طولانی احساس سیری را شخص ایجاد می کند. بنابراین عدس می تواند یکی از برنامه غذایی اصلی در رژیم غذایی محسوب شود.همچنین عدس دارای فیبر بالایی است که می تواند در درمان و رفع یبوست موثر باشد. عدس منبع غنی آهن گیاهی محسوب می شود، اگر با لیمو ترش تازه به عنوان منبع استفاده شود، جذب آهن آن افزایش می یابد. عدس به  عنوان پروتئین بالا شناخته شده است، براساس نظراتی پروتئین موجود در عدس از گوشت گاو نیز بیشتر است.عدس دارای آهن، ویتامین B، فسفر و کلسیم است. عدس برای تنظیم  کردن سطح قند خون، کاهش کلسترول، رفع کم خونی، برطرف کننده التهاب پوست، تسکین گلو درد، درمان زخم معده،درمان زخم دهان، تقویت معده می باشد.

خرید مستقیم عدس از کشاورزان بر سر زمین زراعتی

خرید مستقیم عدس از کشاورزان بر سر زمین زراعتی

افراد می توانند برای خرید عدس به زمین های کشاورزی که کشاورزان در آنجا عدس را کاشت می کنند بروند. خرید عدس بر سر زمین کشاورزی ارزان تر از عدس در بازار است. افراد می توانند هم به صورت عمده هم به صورت خرده و کم از کشاورزان محصول موردنظر را به صورت تازه  خریداری کنند. این قیمت از قیمت عدس بازار مناسب تر است. همچنین این نوع خرید باعث می شود که محصولاتی که کشاورز در کنار عدس می فروشد به دل مشتری بنشیند و مشتری آنها را هم خریداری کند و این به نفع کشاورز است.

پخش عدس از محل کاشت و  تولید به بازارهای مختلف ایران

پخش عدس از محل کاشت و  تولید به بازارهای مختلف ایران

زمانی که محصول عدس در زمین های کشاورزی به مرحله مصرف رسید نیازمند این است که این محصولات برای تمامی بازارهای ایران پخش شود تا به دست هر خانواده ای که نیاز دارد برسد. برای اینکار افرادی وجود داردند که نقش واسطه دارند و وظیفه دارند که محصول را از محل تولید به محل مصرف که شامل مغازه ها، فروشگاه ها می باشد برسانند. این کار موجب می شود بر قیمت عدس افزوده شود. بنابراین قیمت عدس بازار نسبت به قیمت آن در زمین کشاورزی بالا است. افراد می توانند به مغازه های نزدیک خانه خود یا به بازار بروند و از میان قیمت های مختلف قیمت مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس