مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

فروش انواع لپه وارداتی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقویت سیستم ایمنی بدن با لپهخرید انواع لپه زرد بصورت عمده


امروزه انواع لپه فله ای ایرانی و خارجی توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی به صورت عمده با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که لپه عمده در بسته بندی های متنوع و شکیل و زیبا با استاندارد و ارگانیک خاصی به فروش می رسند.

همچنین فروش انواع لپه وارداتی به صورت عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه را می توان از طریق نمایندگی های معتبر فروش در سراسر کشور انجام می گیرند که فروش به این طریق ارزانتر و نیز برای فروشنده سودآور تر می باشد.

فروش انواع لپه وارداتی بصورت عمده

تقویت سیستم ایمنی بدن با لپه

تقویت سیستم ایمنی بدن با لپه


لپه یکی از انواع حبوبات محسوب می شود که در نوع خود منحصر به فرد بوده و نیز از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد.

همچنین این نوع محصول غذایی و خوراکی با ارزش حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی از قبیل: کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، مس، منگنز، سرب، فیبر، فسفر و غیره بوده و نیز حاوی نشاسته است که ارزش غذایی لپه نیز همانند دیگر حبوبات بسیار بالا بوده، که در رفع بسیاری از بیماری ها از قبیل: کم خونی، حفظ سلامت دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و از همه مهمتر با توجه به خواص فراوان لپه در تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار می باشد.

خرید انواع لپه زرد بصورت عمده

خرید انواع لپه زرد بصورت عمده


خرید انواع لپه زرد ریز و درشت می توان به نمایندگی رسمی و مجاز در سراسر کشور مراجعه نمود که این نمایندگی ها وابسته به شرکت های تولیدی بوده و نیز زیر نظر این شرکت ها و همچنین زیر نظر وزارت بهداشت به فعالیت خود ادامه می دهند که توانسته اند این نوع محصول عمده غذایی را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دهند که در انواع رنگ های زرد، سبز و قرمز در بازار یافت می شوند.

لپه به عنوان یکی از پر فروش ترین حبوبات بازار ایران، محسوب می شود که قطب اصلی تولید آن شرکت های تولیدی آذر شهر تبریز بوده که از جمله ایران کشورهای دیگری مانند: روسیه، اتیوپی، هند، چین، استرالیا و دیگر کشورها وارد کننده لپه به ایران می باشند که نوع ایرانی از لحاظ شکل ظاهری و نوع کیفیت محصول از نوع خارجی آن در رتبه و درجه بالاتری قرار دارد.

انواع لپه موجود در ایران به صورت عمده، فله و خرده با بهترین روش ممکن و نیز با کیفیت ترین و گران ترین نوع لپه در ایران دارای اندازه ریز، ظاهر بسیار مناسب و کیفیت پخت بالا به فروش می رسند که دارای طرفداران خاص خود بوده و نیز بسیار حائز اهمیت برای سلامت بدن می باشند.


مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس