مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =

خرید بهترین لپه برای قیمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

لپه قیمه چه ویژگی هایی دارد؟بازار فروش انواع لپه ایران

لپه ایران از جمله  حبوباتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از این رو متقاضیان بسیار زیادی دارد و جز محصولات صادراتی محسوب می شود. جهت خرید بهترین لپه  قیمه می توانید،
از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید آسان بدون اتلاف وقت و  صرفه جویی در هزینه های اضافی به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 خرید بهترین لپه برای قیمه

لپه قیمه چه ویژگی هایی دارد؟

لپه قیمه چه ویژگی هایی دارد؟ از جمله حبوبات پر مصرف در کشور لپه زرد می باشد که دو نوع در کشور وجود دارد. اولین لپه مربوط به نخود لپه های موجود در کشور می‌باشد. دومین نوع لپه مربوط به نخود لپه های وارداتی است.
بیشترین مقدار لپه در خورشت قیمه مصرف می‌شود و این لپه باید دارای ویژگی های زیر باشد:
لبه کاملاً یکدست و ریز باشد دانه‌های آن سالم، بدون کرم خوردگی و سنگ باشد و همچنین بسیار خوش رنگ و خوش طعم باشد. بهترین رنگ برای لپه رنگ زرد است.  لپه قیمه باید زودپز باشد و پس از پخت از هم باز نشود که ظاهر غذا را بد نشان دهد.
یکی از بهترین لپه های موجود در کشور، لپه آذرشهر می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این لپه به صورت سورت شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. لپه سورت شده عاری از هرگونه سنگ، خاک و لپه های سیاه و کرم خورده می باشد و اندازه آن را به صورت یک اندازه از هم جدا می شود.
نخستین رتبه را در جهان، لپه آذرشهر دارد و سپس لپه ‌های اتیوپی که ظاهری شبیه به لپه ایرانی دارد، می باشد.
برای تهیه قیمه بهتر است لپه ریز را یک ساعت تا ۴ ساعت قبل از پخت خیس کنیم تا نفخ آن از بین برود و در هنگام پخت نرمی خاصی پیدا کند. معمولاً پخت لپه مرغوب تا  نیم ساعت طول می کشد همچنین برای لپه های دیر پز می توان از پودر فلفل استفاده کرد که زمان پخت آن را کمتر می کند.

بازار فروش انواع لپه ایران

بازار فروش انواع لپه ایران بازار فروش انواع لپه ایرانی با کیفیت و مرغوب، از رونق بسیار خوبی برخوردار است جهت خرید لپه قیمه می‌توانید به صورت اینترنتی یا حضوری مراجعه نمایید. امروزه به دلیل پرمشغله شدن افراد، بسیاری از مردم خرید غیر حضوری را ترجیح می دهند. از این رو ما وب سایت اینترنتی برای خرید انواع لپه  طراحی کردیم تا بتوانید به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنید و آن را در حجم دل خواه با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس