مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

قیمت لوبیا و عدس برای پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت لوبیا و عدسخواص بی نظیر لوبیا و عدسقیمت لوبیا و عدسخرید لوبیا و عدس در قیمتی کاملا اقتصادی
قیمت لوبیا و عدس

قیمت لوبیا و عدس

قیمت عدس کیلویی 1400

قیمت لوبیا و عدس چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس و لوبیا را داشته باشید، بی شک قیمت این محصولات برایتان سوال است. در این باره لازم به ذکر است که حبوبات مخصوصا لوبیا و عدس از فروش فوق العاده ای برخوردار می باشند، چرا که این دو محصول دارای خواصی بی نظیری هستند. در نتیجه می توان گفت محبوبیت سبب افزایش قیمت این محصولات می شود. البته مدنظر داشته باشید که شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، لوبیا و عدس را با قیمتی مناسب خریداری کنید. برای این منظور در ادامه علاوه بر برسی قیمت لوبیا و عدس، روشی آسان جهت خرید ارزان این محصولات را نیز بیان می کنیم.

خواص بی نظیر لوبیا و عدس

خرید عمده عدس

همان طور که می دانید، در میان حبوبات، لوبیا و عدس از فروش بیشتری برخورداراند. چرا که این محصولات دارای خواص بی نظیری می باشند که جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سالانه در کشور مقدار زیادی عدس و لوبیا کشت می شود که بعد از برداشت، به کارخانه های تولیدی ارسال شده و سپس در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند. مصرف حبوبات در ایران بسیار بالا است به طوری که ایران به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان عدس نیز شناخته می شود. اما اگر بخواهیم برسی کوتاهی از خواص این محصول داشته باشیم، باید گفت که مهم ترین خواص لوبیا و عدس عبارتند از:

  • ساخت و ترمیم ماهیچه ها

همان طور که می دانید، بدن برای ساخت ماهیچه نیازمند پروتئین می باشد! به همین دلیل است که معمولا پزشکان تغزیه عدس را به بیماران خود پیشنهاد می کنند چرا که این محصول سرشار از پروتئین می باشد که در نتیجه بهترین گزینه جهت ساخت و ترمیم ماهیچه ها است.

  • کنترل قند خون

جهت جلوگیری از بیماری دیابت، عدس مصرف کنید. همان طور که می دانید، اکثرا مواد غذایی که امروزه مصرف می کنیم از سطح بالایی قند مصنویی برخورداراند که همین مسئله سبب ایجاد بیماری هایی نظیر دیبات می شود. جهت جلوگیری از این بیماری، مصرف عدس بهترین گزینه است چرا که این محصول حاوی فیبر بوده که سطح قند خون بدن را تنظیم می کند.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

از دیگر خاصیت های لوبیا و عدس، می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد! لوبیا و عدس به دلیل اینکه سرشار از مواد مغذی می باشند،  سبب تقویت سیستم ایمنی و در نتیجه پیشگیری از بیماری های مختلف می شود.

قیمت لوبیا و عدس

قیمت فروش نخود

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد برسی قیمت لوبیا و عدس را داریم! در این باره لازم به ذکر است که این دو محصول از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشند. چرا که عوامل مختلفی ازجمله نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، واردات و صادرات و…، تعیین کننده قیمت نهایی می باشند. برای مثال سالانه حبوبات وارداتی باید از تعرفه های گمرکی گذر کنند که همین مسئله سبب افزایش قیمت آنها می شود. ناگفته نماند که خرید حبوبات از فروشگاه های معتبر بی شک قیمت کمتری را به دنبال خواهد داشت، برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما تا آخر این مقاله را مطالعه کنید.

خرید لوبیا و عدس در قیمتی کاملا اقتصادی

قیمت لوبیا و عدس

اگر قصد خرید لوبیا و عدس را داشته باشید، بی شک به دنبال  مرکز خریدی می باشید که این محصولات را قیمتی مناسب عرضه کند. برای این منظور پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت در بازار، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با خرید از این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمت هایی مناسب خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس