مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

مرکز پخش لپه زرد خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع لپه قزاقستانقیمت خرید لپه زرد فله

فروش عمده لپه زرد جهت صادرات یا بسته بندی در بخش مرکزی ایران انجام می شود و  تولید این حبوبات در کشور ما به اندازه ای زیاد است که صادرات آن نیز سال به سال به کشور های دیگر بیشتر می شده است که همین امر کمکی بزرگ به اقتصاد و درآمد زایی در ایران است. در ایران، شهرستان خمین در استان مرکزی و شهر های دلفان و ازنا در لرستان از بزرگترین تولید کنندگان نخود تازه ایران هست.

مرکز پخش لپه زرد خارجی

ویژگی انواع لپه قزاقستان

ویژگی انواع لپه قزاقستان

خاصیت لپه زرد خرجی: مصرف لپه فوق العاده است: نخود هایی که در بازار ایران بفروش می رود دارای دو نوع اصلی می باشد: ایرانی و خارجی. هر کدام از این دو نوع شامل انواع مختلف دیگری هستند. لپه زرد خارجی که از کشورهای مختلفی به ایران صادر می شوند هر کدام دارای خصوصیات ظاهری و طعم خاصی می باشند ولی همه آنها کیفیت بالایی ندارند. برای مثال رنگ لپه هایی که از کشور چین وارد ایران می شوند به سرعت از رنگ  اولیه به رنگ دیگر تغییر رنگ می دهند. تازگی این نوع لپه را از رنگ آن می توان فهمید بطوری که لپه هر چه تازه تر و جدیدتر باشد هم طعم بهتری دارد و هم نیاز به زمان پخت کمتری دارد. در ایران بخاطر  آب و هوای خاصی که وجود دارد کشت این لپه بیشتر در مناطق جنوب و جنوب غربی ایران ، نظیر استان های مرکزی ، لرستان ، فارس ، چهارمحال و بختیاری و نیز زنجان کشت می شود

لپه اگه قدیمی و مانده باشد ممکن است زمان پخت پوستش از هسته لوبیا جدا شود و ظاهر ناخوشایندی به غذا بدهد و در صورت پخت زیاد از هم وا میرود و فرم اصلی خود را از دست میدهد.

 

شهرهایی که در ایران تولید لپه دارند به قرار زیر می باشند:

خمین – زنجان – ازنا – الیگودرز – سراب – اقلید و ….

کشورهای تولید کننده لوبیا چیتی در دنیا:

چین – ازبکستان – قرقیزستان – آفریقا – آرژانتین – اوگاندا

 بین انواع لپه قزاقستان که در بازار ایران بفروش می رود، نخود کشورهای چینی و ازبکستان از استقبال بیشتری برخوردار است و کیفیت خوبی دارد و سایر لپه ها طرفدار کمتری دارد.

از زمان های قدیم تا کنون در طب ایرانی از لپه استفاده های مختلفی شده است مثلا در جهت درمان جوش و آکنه بدن، درمان بیماریهای قلبی، درمان دیابت، درمان اگزمای پوستی، درمان گرفتگی عصب سیاتیک و … استفاده شده است.

فواید نخود:

لپه منبع غنی از منیزیم، پتاسیم، اسید فولیک و سایر مواد مغذی است که برای سلامتی بدن انسان بسیار اهمیت دارد و باید حتما در برنامه استفاده روزانه افراد قرار گیرد.

قابل ذکر است که افراد ورزشکار و کسانی که بدنسازی را دنبال می کنند می توانند از این ماده مغذی بهره مند گردد و در برنامه غذایی خود قرار دهند.

قیمت خرید لپه زرد فله

قیمت خرید لپه زرد فله

 

مرکز تولید لپه :با توجه به افزایش چشمگیر قیمت انواع حبوبات، قیمت نخود تازه هم بصورت قابل توجهی در بازار افزایش می یابد. جدیدترین قیمت هایی که برای این محصول در بازار ارائه شده است که در سایت های فروش آنلاین مختلف به روز درج می شود. سایت فروش آنلاین ما هم به عنوان پخش کننده نخود است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس