مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

مرکز پخش لپه خورشتی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه قیمت لپه بسته بندی با فلهبازار خرید انواع لپه اتیوپی

حبوبات دارای ارزش غذایی بالایی بوده که شامل انواع مختلفی همچون لوبیا، عدس، ماش و لپه و … می باشند. لپه یکی از حبوبات پر مصرف می باشد که در تهیه خورشت استفاده زیادی دارد. این محصول در شهرهای مختلف کشور تولید و عرضه می گردد. یکی از معتبرترین مرکز پخش لپه  بسته بندی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس حاصل فرمایید.

مرکز پخش لپه خورشتی بسته بندی

مقایسه قیمت لپه بسته بندی با فله

مقایسه قیمت لپه بسته بندی با فله قیمت لپه بسته بندی نسبت به لپه فله ای گران تر می باشد، چرا که این محصول به صورت پاک شده بسته بندی می شود و عاری از هر گونه ضایعات و ناخالصی می باشد. لپه در کارخانه های تولید کننده به وسیله دستگاه های اتوماتیک سورتینگ به خوبی تمیز و پاکسازی می شود و دانه های خراب و آفت زده از لپه های سالم جداسازی شده و سپس وارد قسمت بسته بندی شده و در بسته های مرغوب و محکم قرار داده می شود و راهی بازار فروش می گردد.
لپه از نظر سطح کیفی درجه بندی شده و مسلما لپه درجه یک قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد و از آن بیشتر برای صادرات به کشورهای مختلف جهان استفاده می کنند. لپه خورشتی بسته بندی بسیار خوش طعم و خوش پخت می باشد و در آن هیچ گونه دانه خراب یافت نمی شود همچنین بر روی بسته بندی مشخصات کامل محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، وزن محصول، کد بهداشت درج شده است و مشتری با اطمینان کامل می تواند اقدام به خرید نماید.

بازار خرید انواع لپه اتیوپی

بازار خرید انواع لپه اتیوپی این روزها بازار خرید انواع لپه اتیوپی بسیار داغ می باشد و مشتریان زیادی دارد. این محصول با توجه به کیفیت مرغوب و ویژگی های مثبتی که دارد، توانسته است مورد پسند مشتری زیادی واقع شود و فروش خوبی داشته باشد. لپه های اتیوپی دارای اندازه ای ریز و کوچک بوده ولی در هنگام پخت لعاب بسیار خوبی به غذا می دهد و باعث بهتر شدن طعم غذا می شود.
قیمت انواع لپه با توجه به کیفیت آن، نوع بسته بندی، برند محصول، میزان عرضه و تقاضا، محل تولید، داخلی و یا وارداتی بودن و … متفاوت است . قیمت لپه در خرید عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در مناطق مختلف کشور انواع لپه را با استفاده از بهترین دستگاه ها فرآوری نموده و دز بسته بندی هایی با اوزان متفاوت ارائه می کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس