مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

مرکز خرید لپه دستچین شاهسوند

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع لپه بسته بندی شاهسوندبازار فروش انواع لپه تبریزی

حتما همه شما با خانواده حبوبات آشنا هستید. این مجموعه اجزای مختلفی دارد که لپه یکی از آنهاست. لپه دانه های ریز زرد رنگی دارد که سرشار از املاح معدنی مختلف بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. از این محصول برای پخت غذاهای مختلفی استفاده می شود. یکی از معروف ترین آن ها خورشت قیمه است، که یک غذای قدیمی و خوش طعم ایرانیست. برای خرید لپه شاهسوند دستچین باید به مرکز پخش و فروش آن مراجعه کنید.

مرکز خرید لپه دستچین شاهسوند

بهترین نوع لپه بسته بندی شاهسوند

بهترین نوع لپه بسته بندی شاهسوند شاید برای خیلی از شما سوال باشد که لپه چیست؟

در جواب باید بگویم که لپه، در واقع از نخود های ریزی به همین نام بدست می آید. برای تولید کردن لپه، نخود ها را از وسط به دو نیمه تقسیم می کنند. اگر دقت کرده باشید، شکل دانه های لپه کاملا نصف و دو نیمه شده به نظر می رسد. بر خلاف آن نخود به شکل دو لپه ای است که از مرکز به هم متصل بوده و خطی میان آن ها قرار دارد.

این دانه های کوچک سرشار از ویتامین های گروه بی، کلسیم، پتاسیم، انرژی و پروتئین هستند. پروتئین موجود در داخل لپه آنقدر زیاد است که می توانید آن را جایگزین گوشت قرمز در نظر بگیرید. بنابراین خوردن آن می تواند نیرو و قوای زیادی به بدن شما ببخشد.

ما ایرانیان از لپه استفاده های فراوانی در طبخ غذاهای مختلف می کنیم. یک نمونه از این غذاها، خورشت قیمه بادمجان است، که از ترکیب لپه، گوشت قرمز، بادمجان و سیب زمینی حاصل می شود.

شما عزیزان می توانید بهترین نوع لپه دستچین شاهسوند بسته بندی شده و پاک شده را، از مراکز فروش مواد غذایی، در حجم مورد نظر خود به شکل عمده یا جزئی خریداری کنید.

بازار فروش انواع لپه تبریزی

بازار فروش انواع لپه تبریزی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، یکی از مناطق اصلی کشت و پرورش نخود لپه در کشور به حساب می آید. تولید کنندگان مواد غذایی، لپه برداشت شده در مزارع را در حجم عمده خریداری کرده، آن را پاک و فراوری می کنند و سپس در بسته بندی های مختلفی به بازار های مصرف سراسر کشور عرضه می نمایند.

انواع لپه تبریزی به دلیل طعم و کیفیت عالی خود، بازار فروش بسیار خوبی در ایران دارد. یکی از بیشترین استفاده های این ماده غذایی، برای تهیه غذاهای نذری در ماه محرم می باشد.

ویژگی اصلی این محصول کیفیت بالا، پخت خوب، طعم و عطر دلپذیر، خوش رنگ بودن و اندازه های درشت آن می باشد. شما می توانید لپه تبریزی را از مرکز پخش مواد غذایی با قیمت مناسب تهیه کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس