مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

مرکز خرید عدس نارنجی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت عدس نارنجی با دال عدسقیمت پخش انواع عدس محلی

عدس نارنجی یکی از مواد غذایی بسیار مفید و سرشار از پروتئین و ویتامین های مغذی می باشد که همگی برای سلامتی بدن بسیار لازم و ضروری هستند.

مرکز خرید عدس نارنجی با ارائه این محصول ارزشمند و پرخاصیت به صورت کیلویی توانسته است عمده نیازهای بازار را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برآورده نماید.

عدس نارنجی کیلویی یکی از مرغوب ترین و سالم ترین انواع عدس ها می باشد که به خاطر طعم مطلوب و خوشمزه طرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید عدس نارنجی کیلویی

تفاوت عدس نارنجی با دال عدس

تفاوت عدس نارنجی با دال عدس عدس ها از نظر رنگ و طعم با یکدیگر فرق می کنند و بیشتر به رنگ سبز، نارنجی و قهوه ای هستند که در میان آن ها عدس نارنجی طعم و مزه ای بسیار مطلوب و دلچسب دارد و در پخت انواع غذاها و سوپ های خوشمزه از آن استفاده می شود.

این منبع غنی و مملو از پروتئین و آهن و فسفر در درمان بسیاری از بیماری ها موثر بوده و دارای فواید بسیار برای سلامتی بدن می باشد.

دال عدس همان عدس دو نیم شده و پوست گرفته شده است که علاوه بر طعم خوشایند و دلپذیر دارای لعاب فراوانی بوده و بسیار سریع پخته می شود و برای طبخ انواع سوپ های مفید و مقوی از آن استفاده می شود.

این عدس ها دانه هایی کوچکتر از عدس معمولی هستند و در تقویت دستگاه گوارش، بهبود جریان خون، افزایش اشتها، تقویت قدرت بینایی و درمان درد های مفاصل و استخوان ها نقش به سزایی دارد.

به طور کلی عدس نارنجی و دال عدس هر دو مملو از انواع ویتامین های مفید و مغذی و آهن فراوان بوده که برای رفع کم خونی در کودکان و افراد کم خون بسیار توصیه می شود.

گنجاندن این ماده غذایی کوچک اما مقوی و انرژی زا در برنامه غذایی افراد خانواده کمک به سزایی به سلامتی آن ها و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها می نماید و در درمان و بهبود بسیاری از امراض موثر و مفید می باشد.   

قیمت پخش انواع عدس محلی

قیمت پخش انواع عدس محلی امروزه قیمت عدس محلی در بازار نسبت به محصولات غذایی دیگر از ثبات نسبی برخوردار بوده و با توجه به افزابش شدید قیمت ها کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

عدس محلی یک ماده غذایی کاملا گیاهی و سالم می باشد و دارای خواص و منافع زیادی برای بدن بوده و علاوه بر خواص بی شمار، طعم و مزه بسیار دلچسب و مطلوبی به غذای شما می بخشد.

اگر به دنبال داشتن بدنی سالم و توانمند هستید هرگز مصرف این مواد غذایی گیاهی و پرخاصیت را فراموش نکرده و از گنجاندن آن در برنامه غذایی اعضای خانواده غافل نشوید. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس