مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت نخود درجه یک ایرانی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود کرمانشاهفروش عمده نخود کرمانشاه و ارسال آن به سراسر کشور

قیمت نخود کرمانشاه نیز همانطور که مطلع هستید به عوامل متعددی مانند کیفیت و مرغوبیت این محصول و همچنین نوع بسته بندی آن بستگی دارد. اما همواره خرید مستقیم و بدون واسطه می تواند این محصول را تا حد زیادی ارزان تر به دست شما برساند.

قیمت نخود درجه یک ایرانی کرمانشاه

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه

نخود در بالاترین بخش هرم غذایی قرار داشته و با توجه به میزان بسیار زیاد پروتئین موجود در آن می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. این محصول در بسیاری از شهرهای ایران کشت می شود، با این وجود نخود کرمانشاه دارای مرغوبیت زیادتری نسبت به سایر انواع آن است. 

شرایط آب و هوایی کرمانشاه سبب شده تا این محصول از سالهای گذشته تا کنون در کرمانشاه تولید شده و به همین دلیل نیز کشاورزان این محصول دارای تجربه زیادی بوده که همین امر نیز موجب افزایش مرغوبیت آن شده است.

در حال حاضر انواع گوناگونی از نخود در کرمانشاه کشت می شود. برای آشنایی با انواع این نخودها بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

به طور کلی انواع نخود کرمانشاه را می توان به شرح زیر بیان نمود.که در این جا به طور خلاصه به آنها اشاره می شود.

  • نخود فلافلی
  • نخود پائیزه و زمستانه
  • نخود لشکری
  • نخود سه خان
  • نخود دو خان و نخود تک خان

هر کدام از این نخودها با توجه به کیفیتی شان دارای کاربرد متفاوتی هستند. برای مثال نخود فلافلی با توجه به جثه بسیار ریزی که دارد به صورت چرخ شده به عنوان ماده اصلی در فلافل مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که نخود لشکری نوعی از نخود بوده که دانه درشت تر است و به همین دلیل نیز از آن برای آجیل ها مورد استفاده قرار دارد.

از سوی دیگر باید دانست که در حال حاضر انواع نخود خارجی که از کشورهای آرژانتین، روسیه، آمریکا جنوبی، روسیه و هند وارد کشور می شود، نیز موجود است. اما با این حال به جرات می توان گفت هیچ کدام از این محصولات به پای نخود ایرانی و به ویژه به مرغوبیت نخود کرمانشاه نخواهد رسید.

فروش عمده نخود کرمانشاه و ارسال آن به سراسر کشور

فروش عمده نخود کرمانشاه و ارسال آن به سراسر کشور

فروش نخود کرمانشاه به صورت عمده و جزئی در بازار انجام می شود؛ در حال حاضر نیز امکان ارسال آن به تمام نقاط کشور نیز توسط فروشنده این محصول مهیا شده است. همان طور که می دانید همیشه قیمت نخود به صورت عمده نسبت به قیمت بسته بندی و جزئی آن کاملا به صرفه تر بوده و برای همین نیز خرید به صورت عمده می تواند بسیار ارزانتر باشد.

این امر نیز کمک می کند تا میزان خریداران نهایی این محصول افزایش یابند و در نتیجه سودآوری بیشتری برای فروشنده به همراه داشته باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس