مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

قیمت لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی سورت شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارقام لوبیا قرمز از نظر رنگبازار فروش انواع لوبیا قرمز 900 گرمی

لوبیا قرمز سورت شده لوبیایی است  که با دستگاه سورت به صورت هوشمند تمیز می شود. این لوبیا را وارد دستگاه کرده و وارد شیارهایی که به اندازه لوبیا است میکنند. لوبیا های غیر قابل استفاده جدا شده و لوبیا های تمیز در بسته های ۹۰۰ گرمی آماده میشود.

لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی دارای خاصیت ها و فواید بسیار برای بدن انسان میباشد و به خاطر شباهت با کلیه به آن لوبیا کلیوی نیز میگویند.

قیمت لوبیا قرمز 900 گرمی سورت شده

ارقام لوبیا قرمز از نظر رنگ

ارقام لوبیا قرمز از نظر رنگ  حبوبات مخصوصا لوبیا قرمز دارای فواید و خاصیت های زیادی برای بدن انسان است. لوبیا به رنگهای سفید، قرمز، سیاه و قهوه ای نیز وجود دارد. لوبیا قرمز از خانواده حبوبات است و دارای پروتئین بالایی است. از لوبیا قرمز برای قرمه سبزی زیاد استفاده میکنند.

لوبیا قرمز منبع پروتئین است و گیاه خواران از آن به جای گوشت استفاده می‌کنند. در لوبیا قرمز آنتی اکسیدان فراوانی وجود دارد که از پیری زودرس جلوگیری می‌شود. از خمیر لوبیا برای التهابات و اگزما استفاده می‌شود و به خاطر آهن و مس موجود در لوبیا از ریزش مو جلوگیری و باعث رشد موها می‌شود.

این نوع لوبیا سنگ کلیه را درمان می‌ کند و به خاطر فیبر بالا و پروتئن که دارد وزن افراد کاهش میدهد. کربوهیدراتهای موجود در لوبیا به کاهش قند و کلسترول خون کمک می‌کند. لوبیا قرمز تقویت کننده استخوان های کودکان است و به کاهش فشار خون کمک می‌کند و از ابتلا به سرطان های معده و روده جلوگیری می کند.

به خاطر کلسیم و منیزیم استخوان‌ها تقویت می‌شوند و از پوکی استخوان جلوگری می شود. ویتامین موجود در لوبیا باعث تقویت حافظه می شود. آنتی اکسیدان موجود در لوبیا باعث میشود که شما پوستی سالم و زیبا داشته باشید. لوبیا قرمز برای افرادی که دچار میگرن هستند مناسب است.

اگر میخواهید از قیمت لوبیا قرمز یا لوبیا کلیوی پر خاصیت  مطلع شوید با ما تماس بگیرید. این لوبیاها انواع پروتئین و کلسیم  را دارد که برای بدن نوزادان بسیار مفید است. شما بهترین لوبیا را از ما خریداری خواهید کرد.

بازار فروش انواع لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی

بازار فروش انواع لوبیا قرمز 900 گرمی شما می توانید لوبیا قرمز صادراتی را از بازار فروش انواع لوبیا قرمز خریداری کنید. ما لوبیا قرمز را در بسته های ۹۰۰ گرمی آماده فروش کرده ایم. شما بهترین و با کیفیت ترین لوبیاها را ازما خریداری خواهید کرد.

لوبیا قرمز فایده های بسیاری دارد مخصوصا میتوان از این لوبیا قرمز در قرمه سبزی استفاده کرد. این نوع لوبیا به خاطر آنتی اکسیدان موجود درآن از پیری زود رس جلوگیری میکند. و همچنین بخاطر کلسیم  و پتاسیم فراوان بسیار آن برای رشد استخوانی کودکان بسیار مهم است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس