مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

قیمت فروش عدس رژیمی ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا عدس آنتی اکسیدان دارد؟مرجع خرید عدس رژیمی زودپز

یکی از محبوب ترین حبوبات در بین ایرانیان عدس است که به شکل های مختلفی در بازار ها وجود داشته و یکی از آن ها عدس رژیمی ارگانیک است و طرفداران بسیاری دارد.

قیمت فروش این نوع عدس در بازار های مختلف، متفاوت است که دلایل بسیاری داشته و عمده ترین دلیل آن می تواند مربوط به مرجع فروش و همچنین نحوه ارائه آن باشد.

قیمت فروش عدس رژیمی ارگانیک

آیا عدس آنتی اکسیدان دارد؟

آیا عدس آنتی اکسیدان دارد؟

عدس نوعی گیاه از خانواده باقلا سانان است که در برخی جا ها به آن مرجُمَک نیز گفته می شود و برای اولین بار در آسیا کاشته شده و به عمل آمد.

یکی از مهم ترین ترکیبات و مواد فعال موجود در عدس، آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان ها مواد فعالی هستند که می توانند با انواع مواد سرطانی مقابله کنند و با آنان مبارزه کنند که یکی از آن ها رادیکال های آزاد در بدن است.

همواره توصیه می گردد که در رژیم های غذایی روزانه مواد آنتی اکسیدان دار گنجانده گردد تا احتمال بروز انواع بدخیمی ها نظیر سرطان های شایعی مثل سرطان سینه و سرطان پروستات به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

عدس می تواند حدود پنجاه درصد نیاز روزانه به آنتی اکسیدان را تامین نماید و به این ترتیب مصرف آن به شکل مستمر باشد تا احتمال بروز سرطان های روده بزرگ، سرطان معده، پروستات و سینه بسیار کاهش یابد.

علاوه بر همه این ها آنتی اکسیدان عدس می تواند سبب ترمیم سلول های آسیب دیده شود و فر آیند بهبود انواع زخم ها را تسریع کند و به این ترتیب برای افراد دیابتی که زخم ها بسیار کند ترمیم می شوند و احتمال عفونت بالا می رود، بسیار سودمند و کمک کننده خواهد بود.

همچنین آنتی اکسیدان ها می توانند سبب افزایش میزان کلاژن سازی در پوست، به ویژه پوست صورت شود و به این ترتیب با سفت کردن آن از بروز شل شدگی پوست و به دنبال آن افزایش چین و چروک و پیری زود رس جلوگیری نماید.

مرجع خرید عدس رژیمی زودپز

مرجع خرید عدس رژیمی زودپز

با توجه به مواردی که ذکر شد، میزان استفاده از عدس ارگانیک بسیار افزایش یافته و به این ترتیب به دلیل افزایش حجم تقاضا، تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که از مرجع خرید به شکل مستقیم تهیه شود، قیمت آن بسیار مناسب تر خواهد بود.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید عدس رژیمی زودپز با کیفیت به قیمت مناسب، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما، در صورتی که مایل بودند، اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس