مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

قیمت عمده عدس نارنجی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه قیمت عدس فله با بسته بندیسفارش عمده انواع عدس نارنجی

عدس یکی از دانه های بسیار مغذی خانواده حبوبات بوده که انواع مختلفی داشته و به شکل های گوناگون به بازار عرضه می شود. عدس نارنجی یکی از انواع مختلف این محصول است. قیمت عمده عدس نارنجی کیلویی به گونه ای است که می تواند بخشی از نیاز بازار با قیمت مناسب را تامین کند. آیا می دانید چگونه و از کجا می توان از قیمت عدس عمده این محصول مطلع شد؟

قیمت عمده عدس نارنجی کیلویی

مقایسه قیمت عدس فله با بسته بندی

مقایسه قیمت عدس فله با بسته بندی حبوبات پس از برداشت به شکل های مختلف به بازار مصرف عرضه می شوند. عدس به عنوان یکی از شاخص ترین دانه های خانواده حبوبات می تواند به صورت فله یا بسته بندی به بازار ارائه شود.

ارائه عدس فله و بسته بندی شده با قیمت های مختلفی صورت می گیرد چون مراحل عرضه آن به مصرف کنندگان مستلزم صرف هزینه های متفاوت است.

برای عرضه عدس بسته بندی شده باید عملیات بوجاری روی این محصول انجام شود و این کار با استفاده از دستگاه های سورتینگ انجام می شود که از نظر اقتصادی باعث افزایش قیمت عدس بسته بندی می شود چون مستلزم صرف هزینه برای سورتینگ و بسته بندی می باشد.

در ارائه عدس فله به بازار اغلب عملیات پاک کردن آن از شن، خاک یا ساقه های خشکیده انجام نمی شود و به همین دلیل نیاز به صرف هزینه برای پاک کردن عدس نیست و این عملیات را کارگاه های بسته بندی در مراحل بعدی می توانند انجام دهند.

بنابراین با توجه به صرف هزینه برای عرضه عدس بسته بندی شده و عدم نیاز به این کار در عدس فله می توان به علت تفاوت قیمت نهایی این دو نوع عدس پی برد.

قیمت عدس بسته بندی شده نیز با توجه به نوع بسته بندی به کار رفته می تواند متفاوت باشد و بنابراین اختلاف قیمت این نوع عدس با نوع فله می تواند کم یا زیاد باشد.

سفارش عمده انواع عدس نارنجی

سفارش عمده انواع عدس نارنجی

کسانی که در زمینه صادرات انواع محصولات کشاورزی به کشورهای دیگر فعالیت دارند و یا مدیریت فروشگاه های عرضه انواع این محصولات به ویژه حبوبات را انجام می دهند می توانند از انواع عدس نارنجی برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنند.

برای سفارش عمده این محصول می توانید با مسئول فروش ما تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز انواع مختلف این عدس نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

همچنین کسانی که به صورت عمده و در تناژ بالا این محصول را سفارش می دهند می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند. علاوه بر این امکان ارسال کلیه سفارشات خریداران به همه نقاط ایران برای ما مقدور بوده و محصول را در اسرعت وقت به دست آنها می رسانیم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس