مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =

قیمت عدس قرمز برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس قرمزانواع گونه های عدسقیمت عدس قرمزخرید عدس قرمز با کیفیت
قیمت عدس قرمز

قیمت عدس قرمز

قیمت عدس یک کیلویی

عدس قرمز با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید! همان طور که می دانید، عدس سبز یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. خواص بی نظیر عدس قرمز باعث شده تا امروزه شاهد افزایش فروش این محصول باشیم. اما قیمت عدس قرمز چقدر است؟ اگر قصد خرید این محصول را داشته را داشته باشید، بی شک قیمت آن برایتان سوال است. برای این منظور در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت عدس قرمز به طور دقیق آشنا کنیم. پس حتما تا آخر مقاله را به طور دقیق مطالعه کنید.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس و لوبیا چیتی

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم! همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که در اکثر غذا های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود که به دلیل خواص مختلفی که دارد، امروزه شاهد افزایش خرید و فروش این محصول می باشیم. عدس از گونه های مختلفی برخوردار است که معمولا همه افراد با عدس سبز بیشتر آشنایی دارند. اما در ادامه قصد داریم شما را به انواع گونه های عدس آشنا کنیم.

  1. عدس سبز
    عدس سبز رایج ترین انواع گونه عدس می باشد که از فروش فوق العاده ای برخوردار است. عدس سبز به دو دسته دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که دانه های ریز این گونه عدس از فروش بیشتری برخوردار است چرا که در غذا ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  2. عدس زرد
    عدس زرد درواقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را رد کرده است! همان طور که می دانید، عدس های کشت شده بعد از برداشت توسط کشاوزران به کارخانه های مختلف منتقل می شوند که بعد از مرحله پوست کنی، در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند. داخل عدس سبز زرد رنگ است که بعد از پوست کنی، تحت عنوان عدس زرد به فروش می رسد.
  3. عدس قهو­ای
    از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. این گونه از عدس دارای روش های کشت متفاوتی نیز با دیگر گونه های عدس دارد که به دلیل خواص درمانی جهت بیماری های مختلف، از فروش فوق العاده ای برخوردار است.
  4. عدس قرمز
    عدس قرمز نیز درواقعه همان عدس قهوه ای است که مرحله پوست کنی را رد کرده است! عدس قهوه ای بعد از برداشت در کارخانه ها پوست گرفته می شود که عدس به دست آمده را تحت عنوان قدس قرمز می شناسند. عدس قرمز دیگر جوانه نمی زند که به همین دلیل در نوع کامل و لپه به فروش می رسد.

قیمت عدس قرمز

لیست قیمت عدس فله

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس قرمز را به  طور دقیق مورد برسی قرار دهیم! در این باره لازم به ذکر است که عدس قرمز از قیمت ثابتی برخوردار نیست! چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این گونه از عدس می باشند. برای مثال، نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، کیفیت و… مهم ترین معیار هایی می باشند که قیمت عدس قرمز را تعیین می کنند! همچنین ناگفته نماند که با خرید از فروشگاه های معتبر، شما می توانید عدس قرمز را در قیمتی متعادل خریداری کنید، چرا که قیمت این محصول در فروشگاه های مختلف متفاوت است.

خرید عدس قرمز با کیفیت

قیمت عدس کرمانشاه

اگر قصد خرید عدس قرمز را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! همان طور که اشاره کردیم، قیمت عدس قرمز در فروشگاه های مختلف متفاوت است، که بهترین گزینه، استفاده از فروشگاه های معتبری نظیر فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که می توانید با استفاده از آن، محصولات مورد نظر خود را با قیمتی متعادل خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس