مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

قیمت عدس فله برای پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس فلهانواع گونه های عدسقیمت عدس فلهخرید عدس با کیفیت به صورت عمده
قیمت عدس فله

قیمت عدس فله

قیمت عدس کیلویی چند

قیمت عدس فله چقدر است؟ همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که در اکثر غذا های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا امروزه شاهد افزایش فروش آن باشیم. افراد معمولا خرید عدس را به صورت  فله­ای انجام می دهند، چرا که این روش هزینه کمتری را به دنبال خواهد داشت. اما قیمت عدس فله موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به طور دقیق مورد برسی قرار دهیم. در این باره لازم به ذکر است که اگر قصد خرید عدس فله را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما تا آخر مقاله را مطالعه کنید.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس ویکتوریا

قبل از اینکه قمیت عدس فله را مورد برسی قرار دهیم، بد نیست با انواع گونه های عدس موجود در بازار آشنا شویم. اصلا شاید برایتان سوال باشد که چند نوع عدس در بازار وجود دارد؟ چرا که بی شک پسوند های مختلفی را همراه کلمه عدس شنیده­اید.

  1. عدس سبز
    رایج ترین نوع عدس در بازار، عدس سبز می باشد. بی شک همه شما با عدس سبز آشنایی کامل را دارید، چرا که معمولا در غذا ها نیز از این نوع عدس استفاده می شود. عدس سبز به دو دسته دانه درشت و ریز تقسیم می شود که دانه های ریز آن از قیمت بیشتری برخوردارند چرا که جهت استفاده در غذا گزینه بهترین می باشند.
  2. عدس زرد
    بعد از عدس سبز، نوبت به برسی عدس زرد می رسد! اگر بخواهیم برسی دقیقی از این گونه عدس داشته باشیم، باید گفت که عدس زرد همان عدس سبز است که در کارخانه ها مرحله پوست کنی را رد کرده است. همان طور که می دانید، عدس های برداشت شده کارخانه های تولیدی ارسال شده و بعد از مرحله پوست کنی، در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند. عدس زرد نیز همان عدس سبز می باشد که پوست آن در کارخانه گرفته شده و آماده استفاده است.
  3. عدس قهوه­ای
    از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه­ای اشاره کرد! عدس قهوه­ای با عدس سبز متفاوت است. این نوع از عدس دارای روش های خاصی جهت کشت نیز می باشد که از خواص مختلفی برخوردار بوده و جهت درمان بیماری های مختلف نیز استفاده می شود.
  4. عدس سیاه
    اگر کمی با حبوبات آشنایی داشته باشید، بی شک اسم عدس سیاه را شنیده­اید! عدس سیاه یکی دیگر از گونه های عدس است که در بازار از ارزش غذایی بسیاری برخوردار است. عدس سیاه در مناطق خشک و خنک کشت می شود که در ایران تنها در شهر های بهاباد و یزد یافت می شود.

قیمت عدس فله

قیمت عمده عدس ریز

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم به برسی قیمت عدس فله بپردازیم! اما شاید برایتان سوال باشد که اصلا منظور از عدس فله چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که منظور از این اصطلاح، خرید عمده عدس می باشد که از هزینه کمتری نسبت به خرید جزئی برخوردار است. همه ما می دانیم که عدس های برداشت شده بعد از مراحلی، در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند! هرکدام از این بسته ها از قیمتی برخوردارند که خرید آنها در تعداد زیاد می توان هزینه گزافی را به دنبال داشته باشد. برای این منظور افراد معمولا عدس را به صورت عمده­ای و یکجا می خرند که در ادامه نیز آسان ترین روش جهت خرید عمده را به شما معرفی می کنیم.

خرید عدس با کیفیت به صورت عمده

قیمت هر تن عدس

اگر قصد خرید عدس به صورت عمده را دارید، پیشنها ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! این فروشگاه یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با خرید از فروشگاه حبونای، می توانید حبوبات را در بهترین کیفیت ها و با قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس