مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

قیمت عدس صادراتی با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس صادراتیانواع گونه های عدسقیمت عدس صادراتی با کیفیتخرید عدس صادراتی با کیفیت
قیمت عدس صادراتی

قیمت عدس صادراتی

قیمت عدس مادلین

قیمت عدس صادراتی چقدر است؟ همه ما می دانیم که عدس یکی دیگر از پروفروش ترین محصولاتی می باشد که از گذشته تا به امروزه در اکثر غذا های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته شده است! عدس به دلیل خواص مختلفی که دارد، از فروش فوق العاده­ای برخوردار است. به طوری که سالانه کشاورزان زیادی در کشور مشغول کاشت عدس می باشند. محصولات کشت شده به کارخانه های مختلف ارسال شده و در نتیجه در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند. ایران یکی دیگر از بزرگترین صادر کنندگان عدس می باشد که جهت آشنایی بیشتر شما، در ادامه قصد داریم عدس صادراتی را بیشتر مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس ویکتوریا

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس صادراتی بپردازیم، بد نیست کمی انواع گونه های عدس بحث کنیم! شاید شما هم تنها با عدس سبز آشنایی داشته باشید، اما جالب است بدانید که عدس در گونه های مختلفی کشت می شود که از خواص بی نظیری برخورداراند. علاوه بر گونه های مختلفی که از عدس وجود دارد، دانه درشت و ریز از دیگر دسته بندی هایی می باشد که برای عدس استفاده می شود.

  1. عدس سبز
    رایج ترین عدس موجود در بازار، عدس سبز می باشد که در دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود! عدس سبز از خواص مختلفی برخوردار است که می توان گفت همین مسئله نیز سبب افزایش فروش این محصول شده است. عدس دانه ریز از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که جهت استفاده در غذاها مناسب تر است.
  2. عدس زرد
    عدس زرد در واقعه همان عدس سبز می باشد که پوست آن کنده شده است! بی شک با فرایند پوست کنی عدس آشنایی  کمی دارید! زمانی که عدس را از زمین های کشاورزی برداشت می کنند، در کارخانه ها پوست آنها کنده شده و عدس زرد روانه بازار می شود، چرا که داخل عدس سبز زرد رنگ می باشد که در نتیجه شاهد عدس زرد می باشیم.
  3. عدس قهوه ای
    از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه­ای می باشد که با عدس سبز متفاوت بوده و در ایران نیز بسیار کشت می شود. عدس قهوه­ای از خواص دارویی بی نظیری برخوردار است، به طوری که جهت درمان بیماری های مختلف از این عدس استفاده می شود.
  4. عدس سیاه
    در مناطقی با آب و هوای خنک و خشک، شاهد کاشت عدس سیاه می باشید! این گونه از عدس نیز از خواص مختلفی برخوردار است که جهت کاشت آن نیازمند آب و هوایی خنک و خشک می باشیم. معمولا در ایران تنها در شهر های بهاباد و یزد عدس سیاه کشت می شود.

قیمت عدس صادراتی با کیفیت

قیمت عمده عدس ایرانی

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت عدس صادراتی آشنا کنیم! اما منظور از عدس صادراتی چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که سالانه در ایران عدس زیادی کشت می شود که توسط کشاورزان به کارخانه ها ارسال شده و در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند.  از آنجایی که عدس کشت شده در ایران از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است، هرساله مقدار زیادی از این محصولات را به کشور های خارجی  صادر می کنند. قیمت عدس صادراتی با توجه به معیار های مختلفی تعیین می شود که از جمله مهم ترین این معیار ها، نوسانات ارزی، حجم بسته بندی مورد نظر، کیفیت و… می باشد.

خرید عدس صادراتی با کیفیت

قیمت هر تن عدس

همان طور که اشاره کردیم، عدس صادراتی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است! اگر قصد خرید عدس صادراتی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا آخر مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. جهت خرید عدس با کیفیت شما می توانید از فروشگاه های  مختلف استفاده کنید، اما جهت صرفه جویی در وقت و انرژی، پینشهاد ما به شما خرید از فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده حبوبات می باشد که از محبوبیت ویژه ای در بازار برخوردار است. با استفاده از این فروشگاه می توانید با کیفیت ترین محصولات را در متعادل ترین قیمت ها خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس