مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

قیمت عدس در هرکیلو برای پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس در هرکیلوانواع گونه های عدسقیمت عدس در هرکیلوخرید عدس کیلویی ارزان
قیمت عدس در هرکیلو

قیمت عدس در هرکیلو

صادرات عدس و حبوبات

قیمت عدس در هر کیلو چقدر است؟ چگونه عدس با کیفیت و اصل خریداری کنیم؟ اگر قصد خرید عدس را داشته باشید، بی شک قیمت این محصول برایتان سوال است. همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثر غذا های ایرانی یافت می شود. سالانه مقدار زیادی عدس در کشور کاشت می شود که بعد از برداشت، به کارخانه های مختلف ارسال شده و سپس در بسته بندی های متفاوت روانه بازار می شوند. بسته های یک کیلویی معمولا از فروش بیشتری برخورداراند که برای همین منظور در این مقاله قصد داریم قیمت عدس در هر کیلو را مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس و لوبیا چیتی

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس در هر کیلو را مورد برسی قرار دهیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بپردازیم. همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا عدس بتوانید سهم زیادی از بازار خرید و فروش را در بازار نصیب خود کند. اما ازجمله رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  1. عدس سبز
    رایج ترین گونه عدس، عدس سبز می باشد. این گونه از عدس از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که در اکثر غذا های ایرانی نیز استفاده می شود. عدس سبز به دو دسته دانه ریز و درشت تقسیم می شود که معمولا عدس دانه ریز به دلیل اینکه در مدت زمان کمتری پخته می شود، از قیمت بیشتری برخوردار است.
  2. عدس زرد
    عدس زرد را نمی توان یک گونه جدا از عدس نام برد، چرا که این نوع از عدس در واقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. عدس سبز بعد از برداشت در کارخانه های تولیدی پوست گرفته می شود که عدس به دست آمده را عدس زرد می نامند، چرا که زرد رنگ می باشد.
  3. عدس قهوه ای
    از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد. این محصول  در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود به طوری که در ایران تنها در چند شهر یافت می شود. عدس قهوه ای از خواص بی نظیری  برخوردار است به طوری که جهت درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  4. عدس سیاه
    عدس سیاه، اخرین گونه ای از عدس می باشد که در این مقاله به شما معرفی می کنیم. عدس سیاه در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود، به طوری که در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود.

قیمت عدس در هرکیلو

قیمت عدس لرستان

رسیدم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت عدس در هرکیلو! همان طور که اشاره کردیم، عدس امروزه از محبوبیت ویژه ای برخوردار است چرا که این محصول، سرشار از مواد مغذی است. محبوبیت عدس باعث افزایش قیمت این محصول شده است. اگر بخواهیم قیمت این محصول را برسی کنیم باید گفت که عدس از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد. چرا که عوامل مختلفی نظیر نوسانات ارزی، کیفیت، افزایش یا کاهش تقاضا و… بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارند. ناگفته نماند که با خرید از فروشگاه های معتبر، می توانید عدس را در قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

خرید عدس کیلویی ارزان

مرکز پخش حبوبات

اگر قصد خرید عدس کیلویی، یا حتی عمده را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حوبنای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت در بازار، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با خرید از این فروشگاه می توانید محصولات مدنظر خود را با قیمت هایی کاملا اقتصادی خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس