مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

قیمت خرید لپه مرغوب آذرشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت انواع لپه آذرشهرمرکز فروش انواع لپه ایرانی

آذرشهر یکی از برترین تولید کنندگان لپه در کشور می باشد. قیمت خرید لپه مرغوب آذرشهر با توجه به نوع آن تغییر می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت خرید محصول می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کرده یا با شماره های ثبت شده در پایین صفحه با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید و خریدی آسان و با کیفیت داشته باشید.

برای بررسی کیفیت لپه آذرشهر لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت خرید لپه مرغوب آذرشهر

بررسی کیفیت انواع لپه آذرشهر

بررسی کیفیت انواع لپه آذرشهر لپه جز حبوبات می باشد و مرکز اصلی تولید آن در شمال غرب کشور در آذرشهر می باشد. معمولا دو نوع لپه در کشور وجود دارد نخود لپه های ایران و نخود لپه های وارداتی.
نخود لپه های لیرانی و وارداتی در این کارخانه با کیفیتی مرغوب تولید می شود.لپه ایرانی تولید شده در آذر شهر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رتبه خوبی در جهان به خود اختصاص داده است. این لپه معمولاً اندازه ریزی دارد، بدون ضایعات، سنگ و خاک می باشد و رنگ آن کاملاً زرد است. همچنین بدون هیچگونه آفت و کرم خوردگی می باشد و در هنگام پخت له نمی‌شود و زمان پخت آن نیز کم است.
لپه اتیوپی رتبه بعدی  پس از لپه ایران به خود اختصاص داده است و مشخصات آن تا حدودی مانند لپه ایرانی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است اما سایر لپه ها مانند لپه های استرالیایی از کیفیت پایین تری برخوردار است،  دانه‌های آن درشت است و معمولاً پس از پخت کمی له می‌شود و ظاهر غذا را بد نشان می دهد.
لب های موجود در کشور معمولاً به صورت سورت شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصول، در بهترین دستگاههای سورتینگ جهت جداسازی ضایعات، لپه های کرم خورده و سیاه قرار می گیرد و با کیفیتی بهتر به دست مشتریان می رسد.
لپه ایرانی با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد معمولا متقاضیان بسیار زیادی نیز در سراسر کشور دارد و صادر کنندگان اصلی به کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه مثل ترکیه، عراق، عربستان و… می باشد.

مرکز فروش انواع لپه ایرانی

مرکز فروش انواع لپه ایرانی مرکز فروش انواع لپه ایرانی این محصول را با قیمتی استثنایی و ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی محصولات این مرکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خریداران می‌توانند به صورت تضمین شده و با اطمینان خاطر لپه ایرانی را در حجم و میزان دلخواه در بسته بندی های کاملاً بهداشتی تحویل بگیرد.
جهت خرید لپه آذرشهر می توانید،  به صورت حضوری و اینترنتی مراجعه کنید. مرکز ما جهت رفاه حال مشتریان وب سایت‌های اینترنتی را طراحی کرده که به راحتی در منزل می توانید خرید خود را ثبت کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس