مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

قیمت خرید عدس از کشاورز با تناژ بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت خرید عدس از کشاورزعوامل موثر در قیمت خرید عدس از کشاورزانواع عدس برای خرید از کشاورزقیمت خرید و فروش عمده عدس از کشاورز و واردات و صادرات آن
خرید عمده عدس نخود و لوبیا

عدس سرشار از مواد مغذی فراوانی می باشدکه تولید کنندگان این حبوبات به فروش آن به صورت عمده و فله ای می پردازند.

قیمت خرید عدس از کشاورز به طور مستقیم و بدون واسطه دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشد و می توان کیفیت محصول را به طور مستقیم مشاهده نمود.

عوامل موثر در قیمن خرید عدس شامل کیفیت عدس ، سایز و اندازه دانه های عدس ، حجم خریداری شده ، نوع بسته بندی و … می باشد.

قیمت خرید عدس از کشاورز

قیمت عدس کیلویی امروز

عدس به عنوان یکی از حبوبات مقوی و پر طرفدار در میان ایرانیان است که هر ساله زمین های کشاورزی بسیاری زیر کشت این حبوبات می رود.

قیمت خرید حبوبات با توجه به کیفیت عدس خریداری شده و سایز ریز یا درشت بودن دانه عدس بسیار متفاوت می باشد که با خرید حبوبات از جمله عدس به طور مستقیم از کشاورزان و تولید کننده های این محصول از قیمت کمتری بهره خواهید برد.

خرید عمده عدس از کشاورزان باعث مشاهده کیفیت عدس و دانه های آن و نیز پایین آمدن قیمت خرید می شود.

عدس به دلیل خواص فراوان خود از جمله پروتئین ، آهن ، فولات ، کلسیم ، مس و … هر ساله مورد خرید عمده و صادرات قرار می گیرد.

عوامل موثر در قیمت خرید عدس از کشاورز

قیمت عدس کرمانشاه

عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید عدس از کشاورز موثر می باشد از جمله نرخ ارز ، کیفیت عدس ، نوع بسته بندی محصول ، زمان پخت ، طعم وعطر مطبوع عدس ، درشت و یا ریز بودن دانه های عدس و دیگر موارد می باشد.

از قرن ۲۱ به بعد تولید حبوبات از جمله عدس در کشور بسیار زیاد شده و ایران نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان عدس با کیفیت و مرغوب محسوب می شود.

هر ساله فعالین و فروشندگان حبوبات با مراجعه به کشاورزان و زمین های کشاورزی به خرید مستقیم و عمده عدس می پردازند که موجب کاهش قیمت خرید و افزایش کیفیت و رشد اقتصادی افراد در این زمینه می شود.

انواع عدس برای خرید از کشاورز

لیست قیمت عدس فله

عدس با توجه به کیفیت و رنگ و نوع محصول دارای طبقه بندی زیر می باشد :

  1. عدس سبز
  2. عدس قهوه ای
  3. عدس زرد
  4. عدس سیاه
  5. دال عدس

قیمت این عدس ها با توجه سایز و اندازه دانه های آن ، کشور های تولید کننده محصول ، رنگ دانه های عدس و میزان کیفیت محصول مشخص می شود که قیمت دال عدس در مقایسه با بقیه حبوبات کمی پایین تر می باشد.

انواع عدس های نام برده شده دارای ویژگی های فراوانی می باشند که از جمله این ویژگی ها تقویت عملکرد قلب ، افزایش هوش و خلق و خو ، تقویت عضله و ماهیچه ، درمان کم خونی ، پیشگیری و درمان سرطان و می باشد.

قیمت خرید و فروش عمده عدس از کشاورز و واردات و صادرات آن

صادرات عدس و حبوبات

عدس سبز کانادایی یکی از برند های خوب حبوبات در بازار می باشد که دارای کیفیت مناسبی است و معمولا قیمت آن کمی بالاتر از عدس های داخلی است.

خرید عمده عدس از کشاورزان معمولا در استان های اردبیل و خوزستان انجام می گیرد و قیمت محصولات با توجه به حجم سفارش ، کیفیت ونوع عدس متغیر می باشد.

صادرات عدس با کیفیت داخلی به دیگر کشور ا به صورت عمده انجام می گیرد و کشور های هند ، استرالیا ، نپال ، ترکیه از کشور های وارد   کننده عدس به ایران می باشند.

برخی از قیمت های عدس در بازار عبارتند از :

  1. عدس داماش ۹۰۰ گرمی ۵۰۰/۳۸ هزار تومان
  2. عدس گلستان ۹۰۰ گرمی ۱۰۰/۳۹
  3. عدس ریز همدل ۹۰۰ گرمی ۹۰۰/۳۱
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس