مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

قیمت جهانی عدس مخصوص پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت جهانی عدسفواید عدس برای خرید و فروشفروش عدس صادراتی و خرید عمده آننرخ و قیمت عدس جهانی و وارداتی و صادراتی
قیمت جهانی عدس

قیمت جهانی عدس:عدس به عنوان یکی از مقوی ترین و پر خاصیت ترین نوع حبوبات است که مصرف آن به طور روزانه موجب تقویت قلب ، ماهیچه ، پیشگیری از سرطان و دیابت و افزایش سلامت بدن می شود.

قیمت جهانی عدس با توجه به نوع محصول ، کیفیت عدس و بسته بندی آن ، سایز دانه های عدس و نحوه فروش به طور عمده و جزئی مشخص می شود.

قیمت جهانی عدس را می توان از مراکز معتبر و شرکت های عرضه کننده عدس در بازار مشخص کرد.

قیمت جهانی عدس

لیست قیمت عدس فله

عدس یکی از بهترین و مغذی ترین نوع حبوبات است که در پخت غذا های ایرانی ، دسر ها و نوشیدنی ها و… به کار می رود.

قیمت جهانی عدس با توجه به کیفیت عدس ، سایز دانه های عدس از لحاظ درشت بودن یا ریز بودن ، حجم محصول ، برند و نوع بسته بندی کالا مشخص می شود.

فروشندگان حبوبات عدس را به صورت عمده و یا جزئی به مشتری ارائه   می دهند که بهترین قیمت این محصول را با خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت های فعال و خرید عمده تهیه نمود.

در مناطق مختلف ایران نمایندگی هایی از شرکت های فعال جهت فروش عدس به صورت عمده و یا جزئی فعال می باشد.

فواید عدس برای خرید و فروش

قیمت عدس یک کیلویی

عدس دارای فواید بی شماری می باشد و آنتی اکسیدان های موجود در عدس احتمال تصلب شریان را کاهش می دهد و با خنثی کردن رادیکال های آزاد در بدن از پیری زودرس جلوگیری می کند.

عدس دارای مقدار جزئی از چربی می باشد و پروتئین و لکتین آن برای سلامت بدن بسیار مفید است که پروتئین آن برای تقویت قلب و سلامت بدن و لکتین گیاهی آن موجب پیشگیری از بیماری سرطان می شود.

اسید فولیک سرشار عدس موجب تشکیل گلبول های قرمز خون ، کاهش آسیب به لوله عصبی جنین و پیشگیری از تولد کودک ناقص ، پیشگیری از سرطان و حفظ سلامت بدن می شود.

فروش عدس صادراتی و خرید عمده آن

قیمت عدس مغان

ایران و مناطق سردسیر آن به عنوان بهترین مناطق برای کشت عدس و تولید با کیفیت ترین حبوبات مانند عدس می باشد که صادرات این نوع عدس به کشور های همسایه معمولا از طریق فروشگاه های آنلاین و یا سایت های اینترنتی به انجام می رسد.

تولید حبوبات با کیفیت در کشورمان موجب شده که پا گذاشتن به عرصه فروش عمده و صادرات عدس موجب سود آوری افراد در زمینه فروش حبوبات می شود.

شما می توانید با خرید عمده حبوبات از جمله  عدس از مراکز تولیدی و فروشگاه های معتبر در سراسر ایران عدس با کیفیت را شناسایی و حجم مورد نیاز خود را با قیمت مناسسب خریداری کرد.

نرخ و قیمت عدس جهانی و وارداتی و صادراتی

قیمت عدس کانادایی در بازار

معمولا قیمت جهانی عدس با توجه نرخ ارز تعیین می گردد و واردات حبوبات از کشورهای خارجی در بازار اران از کانادا و روسیه به علت متنوع بودن برند های آن وارد میشود.

قیمت جهانی عدس را باید از شرکت های وارد کننده محصول و مراکز عرضه کننده و ارئه دهنده حبوبات به بازار به دست آورد و برخی منابع و سایت های معتبر از قیمت جهانی حبوبات از جمله عدس آگاه هستند.

برخی از قیمت های جهانی عدس شامل موارد زیر می باشد :

  1. عدس سبز درشت LAIRED 840 دلار
  2. عدس متوسط سبز RICHELA 746 دلار
  3. عدس ریز سبز ESTON 687 دلار

این قیمت های با توجه به نرخ ارز جهانی و سایز درشت و یا ریز بودن دانه های عدس و میزان حجم محصول و صادرات و واردات آن در بازار جهانی مشخص شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس