مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

فروش نخود کرمانشاه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود کرمانشاهخرید عمده یا خرد؟نمایندگی شرکت چیراخرید آنلاین یا حضوریخرید نخود بسته بندی
فروش نخود کرمانشاه

آیا می دانستید که  نخود کرمانشاه بهترین نمونه نخود در کشور ایران است؟ خرید و فروش نخود کرمانشاه در ایران از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود می باشد، این نخود ها را می توان تشکیل شده از نخود های سه خان، نخود های دو خان، نخود های فلافلی کرمانشاه ، نخود قرمز و… دانست، اما از کجا می توانیم بهترین و با کیفیت ترین نخود کرمانشاه را خریداری کنیم؟ چگونه مطمئن باشیم که نخود خریداری شده، نخود کرمانشاه است؟ آیا قیمت پرداختی برای نخود کرمانشاه با ارزش محصول در بازار یکی می باشد؟

فروش نخود کرمانشاه

خرید نخود اتیوپی

 

نخود کرمانشاه به عنوان نخود اصلی ایران شمرده می شود و نه تنها خرید و فروش آن در ایران انجام می شود بلکه صادرات آن به دیگر کشور های جهان نیز انجام می شود به همین دلیل تمام فروشگاه ها، شرکت ها، بازارها در حال خرید و فروش این نمونه نخود می باشند، اما در ایران شهر های دیگر مانند استان لرستان، اصفهان، یزد و … نیز به تولید نخود می پردازند، از کجا مطمئن باشیم که نخود خریداری شده، نخود کرمانشاه است؟

اگر به دلیل خرید مطمئن نخود کرمانشاه هستید، ما به شما خرید از شرکت چیرا را معرفی می کنیم، این شرکت نمایندگی اصلی خرید و فروش و صادرات نخود کرمانشاه می باشد و شما می توانید بدون هیچ گونه واسطه مستقیم از شرکت خرید انجام دهید و از مزایای آن نیز بهره مند شوید.

خرید عمده یا خرد؟

قیمت نخود آذرشهر

 

بسیاری از افراد تصور دارند که نمی توانند از نمایندگی هایی مانند نمایندگی فروش نخود چیرا خرید خرد انجام دهند و باید حتما به تناژ خرید کنند، درصورتی که شرکت چیرا از دو دسته فروش نخود برخوردار است، دسته اول مربوط به فروش عمده می باشد، درصورتی که شما قصد به خرید عمده داشته باشید محصولات مورد نظر خود را با میزان انتخاب کرده و شرکت برای شما درصدی از هزینه پرداختی را به عنوان آپشن خرید عمده کم خواهد کرد.

درصورتی که شما قصد به خرید خرد داشته باشید، می توانید از بخش خرید محصولات خرد استفاده کنید که شامل خرید نخود به صورت کیلویی و خرید نخود به صورت بسته ای است و نخود به قیمت کارخانه به شما تعلق خواهد گرفت.

نمایندگی شرکت چیرا

خرید نخود پایه بلند

 

شرکت چیرا برای فروش محصولات خود مزایای خاصی را در نظر گرفته است، از این مزایا می توان به ارسال رایگان محصولات خود به صورت عمده یا خرد در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن اساره کرد، علاوه بر این شرکت چیرا برای جلب اعتماد مشتریان خود این آپشن را قرار داده است که درصورت نارضایتی مشتری تمام وجه پرداختی بازگردانده شده و محصول دریافت می شود.

البته قابل ذکر است که ما پیشنهاد می کنیم نه تنها از شرکت چیرا بلکه از تمامی نمایندگی های فروش نخود در سراسر ایران، برای خرید در ابتدا مقدار کمی از محصولات مورد نظر را خریداری کرده و تست کنید، درصورتی که نخود دریافتی دارای معیار های زیر بود به خرید عمده بپردازید.

  1. نخود باید زود پز باشد
  2. نوع نخود با سایز نخود همخوانی داشته باشد، برای مثال نخود سه خان باید از سایز های هفت و هشت و نخود های فلافلی باید از سایز های پنج و شیش تشکیل شده باشد.
  3. ضایعات نخود مانند سنگ و چوب بسیار کم باشد تا هزینه پرداختی با ارزش محصول برابری کند.
  4. نخود باید نخود امساله باشد یعنی تازه برداشت شده باشد.
  5. کیفیت محصول بالا باشد.

خرید آنلاین یا حضوریخرید نخود بسته بندی

اینکه شما خرید آنلاین یا حضوری انجام دهید کاملا به خود شما بستگی دارد، درصورت علاقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانید از سایت های چیرا برای خرید انلاین استفاده کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس