مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

فروش مستقیم لپه بسته بندی خورشتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لپه های وارداتی موجود در ایرانبازار پخش انواع لپه تازه بسته بندی

لپه یکی از اعضای خانواده بزرگ حبوبات است. البته ما در طبیعت گیاه مخصوصی برای تولید لپه نداریم و در اصل خود این محصول از نخود های ریزی به همین نام بدست می آید. مصرف این ماده غذایی در کشور ما به دلیل کاربرد فراوان در بسیاری از غذاهای ایرانی بالاست و مردم ما علاقه زیادی به آن دارند. به همین دلیل تولید کنندگان، لپه بسته بندی شده خورشتی را در حجم بالایی تولید کرده و به صورت مستقیم به بازار های فروش در سطح کشور عرضه می کنند.

 فروش مستقیم لپه بسته بندی خورشتی

معرفی لپه های وارداتی موجود در ایران

معرفی لپه های وارداتی موجود در ایران لپه که یکی از محصولات کشاورزی ایران بوده و در سال های گذشته در حجم فراوانی در کشور ما تولید و به بازار های داخلی و خارجی وارد می شد، امروزه به دلایل مختلفی از جمله کم آبی و کاهش سطح کشت، از سایر کشور ها به ایران وارد می شود.

لپه های وارداتی موجود در ایران، از چندین کشور خریداری می شوند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

  • لپه چین
  • لپه تولید شده در استرالیا
  • لپه قزاقستان
  • لپه کشور روسیه
  • لپه ترکیه

این محصولات در دو نوع ریز و درشت موجود هستند و هر یک نیز با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. هرچند هنوز هم در شهر هایی مانند تبریز، لپه ای با کیفیت و درجه یک تولید شده و در بازار های داخلی به فروش می رسد. اما این انواع خارجی نیز از نظر طعم و مرغوبیت چیزی از آن کم ندارند.

مصرف این ماده غذایی، به دلیل میزان بالای پتاسیم و سدیم موجود در آن، برای حفظ سلامتی بسیار لازم و ضروری است و توصیه می شود حتما آن را در سبد غذایی روزانه خود قرار داده و کودکان را به خوردن آن تشویق کنید.

بازار پخش انواع لپه تازه بسته بندی

بازار پخش انواع لپه تازه بسته بندی انواع مختلف لپه تازه و دستچین شده، توسط بازار های تولید مواد غذایی، با ماشین آلات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، کاملا پاک و تمیز شده، سپس در بسته بندی های مخصوصی قرار می گیرند و راهی بازار های فروش در سطح کشور می شوند.

مراکز مختلف پخش محصولات غذایی، به عرضه و فروش لپه بسته بندی خورشتی می پردازند. همچنین در برخی موارد این محصول به صورت فله ای و عمده نیز به فروش میرسد. به این ترتیب میزان زیادی از هزینه های فروش که مربوط به عملیات بسته بندی کردن مواد است، از قیمت آن کم می شود.

شما می توانید برای خرید لپه به مراکز فروش حبوبات مراجعه کنید، یا اینکه محصول مورد نظر خود را به شکل اینترنتی سفارش دهید. به این ترتیب نیازی به خروج از خانه هم ندارید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس