مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

فروش عمده لپه باقالی سوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف لپه باقالی زردبازار خرید لپه باقالی مرغوب

حبوبات دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی ظاهری متفاوتی دارند و از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشند. یکی از خوشمزه ترین آنها لپه باقالی می باشد که در استان های مختلف کشور با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد. فروش لپه باقالی سوری توسط همین سایت صورت می پذیرد و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش عمده لپه باقالی سوری

موارد مصرف لپه باقالی زرد

موارد مصرف لپه باقالی زرد موارد مصرف لپه باقالی زرد چیست؟ باقلا زرد یا همان باقلا سبز خشک شده  از خانواده حبوبات به شمار می رود. از این محصول در تهیه دمپختک استفاده می شود. باقلا منبع غنی از فیبر، کلسیم، پروتئین و پتاسیم همچنین سرشاز انواع ویتامین آ، بی، کا، سی و اسید فولیک می باشد. پتاسیم و کلسیم در کنترل فشار خون و پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید می باشد.
استفاده از این محصول باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی همچنین کاهش کلسترول بالای خون می شود. این محصول به دلیل داشتن آهن فراوان در پیشگیری از کم خونی مؤثر است همچنین گزینه مناسبی برای افراد دیابتی می باشد؛ چرا که باعث کنترل و تنظیم قند خون می شود.
از نظر طب سنتی باقلا زرد دارای طبعی سرد و تر است و در درمان نقرس و کاهش دردهای روماتیسمس تأثیر خوبی دارد. استفاده از این ماده غذایی ارزشمند باعث کنترل و پیشگیری از بیماری های مختلف می شود و در تقویت دستگاه گوارش بسیار مؤثر است.

بازار خرید لپه باقالی مرغوب

بازار خرید لپه باقالی مرغوب این روزها بازار خرید لپه باقالی مرغوب بسیار پر رونق است. این محصول به دلیل کیفیت بالا دارای طرفداران زیادی می باشد. انواع لپه باقالی در استان هایی از جمله مازندران، خوزستان و زنجان و … به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصل خیز با بهترین کیفیت پرورش می یابند.
این محصول پس از برداشت به صورت تازه و خشک شده قابل استفاده است و معمولا نوع خشک آن به دلیل ماندگاری بیشتر پر فروش تر است. این محصول در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مجهز به خوبی فرآوری و تمیز شده و پس از آماده شدن وارد قسمت بسته بندی شده و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می شود.
امروزه بسییاری از شرکت های تولید کننده انواع باقالی مرغوب را علاوه بر فروش در شهرهای داخلی کشور آن را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کنند که به دلیل خواص فراوان در کشورهای مقصد نیز مورد پسند افراد زیادی واقع شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس