مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

فروش بی واسطه عدس ریز زودپز

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی های جالب درباره عدسبازار پخش عدس ریز اردبیل

عدس یکی از دانه های خانواده حبوبات است و شاید به جرات آن را بتوان یکی از غنی ترین آنها از نظر ارزش غذایی دانست. فروش بی واسطه عدس ریز زودپز می تواند این محصول را با قیمت ارزان تری در اختیار خریداران قرار دهد. میزان اطلاعات شما در مورد این دانه چقدر است و آیا می دانید فروش بی واسطه آن در کجا صورت می گیرد؟

فروش بی واسطه عدس ریز زودپز

دانستنی های جالب درباره عدس

دانستنی های جالب درباره عدس

از عدس به عنوان یک غذای کامل یاد می شود. عدس از قابلیت هم بسیار بالایی در دستگاه گوارش ما برخوردار است و می تواند تامین کننده بخش بسیار زیادی از نیاز روزانه بدن ما به پروتئین گیاهی است و میزان پروتئین بسیار بیشتری از گوشت گاو دارد.

این دانه گیاهی حاوی مقادیر بسیار بالایی فیبر است و به همین  خاطر می تواند نقش بسیار زیادی در کاهش کلسترول بدن خون داشته باشد.

عدس در میان مردم به یک ماده غذایی سرشار از آهن معروف است طوری که برای درمان کم خونی مصرف آن را به هم توصیه می کنند.

این دانه به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین میزان قند خون را افزایش نمی دهد و به همین خاطر می تواند خوراک سالمی برای افراد مبتلا به دیابت باشد.

این محصول به دلیل داشتن مقادیر بالایی از ویتامین های گروه B تاثیر زیادی در کاهش استرس دارد و باعث خوش خلقی می شود.

از مصرف زیاد عدس باید خودداری کرد چون باعث کم خوابی و خواب های پریشان می شود و باعث کاهش قدرت بینایی می گردد. همچنین مصرف زیاد این محول برای افرادی که زیاد دچار نفخ می شوند مناسب نمی باشد.

این دانه به صورت پوست کنده در بازار عرضه می شود ولی باید توجه داشت که بخش زیادی از ارزش غذایی این دانه در پوست آن نهفته می باشد.

همچنین عدس زودپز بوده و بنابراین می توان آن را در مدت زمان کمی آماده مصرف نمود.

بازار پخش عدس ریز اردبیل

بازار پخش عدس ریز اردبیل

کسانی که در زمینه فروش انواع دانه های خانواده حبوبات دارای فروشگاه هستند و یا صادرات این محصولات به کشورهای دیگر را انجام می دهند می توانند از عدس ریز اردبیل به عنوان محصولی جدید جهت عرضه به مشتریان داخلی و خارجی خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما در بازار پخش عدس تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم در مورد مشخصات این محصول و قیمت روز آن سفارش خود را اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان لازم به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد.

همچنین کسانی که این محصول را در تناژ بالا سفارش می دهند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورده از تجارت آن سود بیشتری کسب کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس