مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

فروشگاه نخود قرمز درجه یک به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرق بین نخود قرمز با نخود سفید چیست؟قیمت نخود قرمز کرمانشاه پاک شده

نخود قرمز از محصولاتی است که پر از خاصیت بوده و مقادیر زیادی از ویتامین ها و پروتئین ها را در خود جای داده است. فلافل یکی از غذاهای پرطرفدار بین ایرانیان است که بیشترین ماده استفاده شده در آن نخود است. در غذاهای معروف ایرانی مانند آش، آبگوشت و … که یکی از اصلی ترین مواد استفاده شده در آن نخود می باشد و باعث می شود غذا طعم بی نظیری داشته باشد. برای خرید نخود قرمز درجه یک با قیمت مناسب و به صورت عمده می توانید از فروشگاه ما اقدام نمایید.

فروشگاه نخود قرمز درجه یک به صورت عمده

فرق بین نخود قرمز با نخود سفید چیست؟

فرق بین نخود قرمز با نخود سفید چیست؟ رنگ های سفید، زرد، قرمز، کرم، قهوه ای و سیاه از رنگ هایی هستند که در نخودهای بازاری یافت می شود و شما قادر به تهیه انواع آن ها هستید.
هر کدام از این محصولات در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.
 از برخی محصولات مرغوب برای ساخت لپه استفاده می شود و نخودهایی با رنگ روشن تر وزن سنگین تری نسبت به سایرین دارند.
در ایران بزرگترین تولید کننده های این محصول در کرمانشاه واقع شده است که علاوه بر تامین بازار های داخلی، بخشی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود.
این محصولات خاصیت زیادی دارد که برای کودکان و سالمندان مفید است. ما در زیر چند نمونه از مواد تشکیل دهنده نخود را نام می بریم.

نخود سفید و قرمز حاوی چه موادی می باشد؟

  • کربوهیدرات
  • چربی
  • پروتئین
  • ویتامین
  • فسفر
  • روی
  • آب

نخود در بین ایرانی ها شهرت خاصی دارد و شما می توانید با مصرف روزانه یا هفتگی نخودها بسیاری از ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن تأمین می شود. افرادی که بدن آن ها به آهن، کلسیم و پروتئین نیاز دارد می توانند این محصول با ارزش را در سبد غذایی خود قرار داده و استفاده نمایند.

قیمت نخود قرمز کرمانشاه پاک شده

قیمت نخود قرمز کرمانشاه پاک شده  قیمت نخود قرمز وابسته به موارد زیادی از جمله: کیفیت محصول، سایز نخود ها، ارگانیک بودن آن، رنگ محصول و … می باشد که نوع پاک شده آن کیفیت بالایی داشته و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. برای استفاده نخود در غذاها بهتر است قبل از پخت آن را بطور کامل در آب خیس نمایید.

کشاورزان بسیاری در شهرها و روستاهای ایران اقدام به تولید این محصول نموده اند که برخی از آن ها از مواد شیمیایی برای رشد گیاه استفاده نمی کنند و محصولاتی ارگانیک و باکیفیت به بازار ارائه می کنند. این گیاه بصورت یکساله در شرایط آب و هوایی معتدل در پاییز یا بهار کشت می شود که با بوته هایی معمولا با ارتفاع ۳۰ سانتی متر رشد می کند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس