مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

عرضه نخود قرمز با بهترین کیفیت به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود قرمز برای چه مصارفی کاربرد دارد؟تولید نخود قرمز ارزان در استان کرمانشاه

حبوبات همیشه نقش مهمی در وعده‌های غذایی ما ایرانی‌ها داشته‌اند و سالانه حجم بسیار زیادی از این محصولات در انواع مختلف غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. یکی از حبوبات؛ نخود قرمز است که یکی از گونه‌های خاص نخود باکیفیت در کشور به حساب می‌آید که به دلیل خصوصیات بسیار فوق العاده‌ای که دارد سالانه در حجم بسیار زیادی در سراسر کشور مورد معامله قرار می‌گیرد و اشخاص زیادی به دنبال خرید نخود قرمز ممتاز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند.

عرضه نخود قرمز با بهترین کیفیت به صورت عمده

نخود قرمز برای چه مصارفی کاربرد دارد؟

نخود قرمز برای چه مصارفی کاربرد دارد؟یکی از سوالاتی که در مورد نخود قرمز به کرات پرسیده می‌شود این است که نخود قرمز از نظر ویژگی‌های ظاهری و کیفیتی چه تفاوتی با نخود معمولی و سفید دارد و کاربرد نخود قرمز چیست؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت که نخود قرمز تفاوت چندانی با نخود معمولی ندارد و فقط ظاهر آن نسبت به نخودهای معمولی فرق می‌کند و رنگش قرمز است. البته این نوع نخودها مزه‌ی بهتری هم نسبت به نخودهای ساده و معمولی دارند.

در تمام غذاهایی که نخود سفید به عنوان یک ماده اصلی به کار می‌رود می‌توان از نخود قرمز استفاده کرد که از جمله این غذاها می‌توان به فلافل، آبگوشت و غیره اشاره کرد.

تولید نخود قرمز ارزان در استان کرمانشاه

تولید نخود قرمز ارزان در استان کرمانشاهکرمانشاه یکی از استان‌های غربی کشورمان است که به دلیل داشتن زمین‌های کشاورزی بسیار حاصلخیز و پربرکت در زمینه تولید انواع مختلف محصولات‌ کشاورزی زبان زد خاص و عام است. یکی از محصولات کشاورزی این استان که مشتریان و طرفداران بی‌شماری دارد انواع مختلف نخود از جمله نخود قرمز کرمانشاه است.

تولید نخود قرمز در مزارع جنوبی و جنوب شرقی این استان اتفاق می‌افتد و سالانه حجم بسیار زیادی از این محصولات در چندین هکتار از اراضی کشاورزی و مزارع بزرگ و کوچک این استان در اوایل فصل بهار کشت می‌شود و پس از آبیاری و کوددهی، این نوع نخودها در اواخر تابستان و اوایل پاییز به بار می‌نشینند و کشاورزان این محصولات را برداشت کرده و پس از پاک کردن نخود، آن را به صورت بسته بندی شده و همچنین به صورت فله‌ای و عمده روانه بازارهای داخلی می‌کنند. 

نکته‌ی قابل توجه در مورد نخود قرمز کرمانشاه این است که این محصولات علاوه بر اینکه در داخل کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارند؛ در خارج از کشور نیز مشتریان خاص خود را دارند و سالانه حجم بالایی از این محصولات به بازارهای کشورهای همسایه از جمله کشور عراق، پاکستان، ترکیه، افغانستان، هندوستان، ترکمنستان،‌ روسیه و غیره صادر می‌شود و درآمد ارزی بسیار مناسبی از صادرات این محصولات نصیب کشورمان می‌گردد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس