مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

عدس برای خرید عمده و صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین عدس برای خریدانواع مختلف عدس و قیمت آنصادرات پر سود عدس درجه یک
عدس برای خرید

انتخاب عدس برای خرید یکی از بهترین و همچنین مهم ترین انتخاب ها تبدیل شده است. خرید و فروش عدس درجه یک بسیار بالا است و حجم زیادی از این محصول به نقاط مختلف ایران ارسال می گردد. در نظر داشته باشید که صادرات این محصول در تناژ بالا به سایر کشور ها نیز فراهم شده است.

بهترین عدس برای خرید

خرید عمده عدس نخود و لوبیا

عدس منبع فوق العاده ای از پروتئین ، پتاسیم ، فیبر  و بسیاری دیگر از مواد مغذی مفید برای شما است. آنها همچنین برای قلب ، دستگاه گوارش و متابولیسم شما مفید هستند. همین ویژگی ها سبب شده تا این نوع عدس برای خرید قابل استفاده باشد. خرید و فروش عمده عدس در انواع مختلف یکی از پر رونق ترین فروش ها می باشد.

اگر به دنبال راهی برای جایگزینی گوشت های چرب تر یا ایجاد روز هایی بدون گوشت هستید ، عدس را به منوی غذایی خود اضافه کنید. انتخاب عدس برای خرید و جای دادن آن در سبد غذایی امری بسیار مهم است. خرید و فروش عمده عدس در ایران صورت می گیرد و در حال افزایش است زیرا از طریق خرید آن به شکل عمده سود بیشتری نصیب افراد خواهد شد.

انواع مختلف عدس و قیمت آن

قیمت عدس فله ای

 

عدس خشک حاوی ۱۶۹ کالری است علاوه بر آن عدس برای خرید یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. افزایش انتخاب عدس برای خرید باعث بالاتر رفتن سطح خرید و فروش خواهد شد. از انواع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدس سبز یا قهوه ای
  2. عدس قرمز
  3. عدس سیاه و عدس فرانسوی

هر یک از این انواع عدس برای خرید قیمت متفاوتی خواهند داشت. همچنین بسته به طعم آن خرید و فروش آن هم بالا تر است. خرید و فروش و همچنین صادرات عدس سبز نسبت به سایر عدس ها بیشتر است و به طور کلی متقاضیان آن بیشتر خواهند بود. قیمت مناسب و طعم بی نظیر دو ویژگی بارز هستند که سبب افزایش صادرات آن در تناژ بالا شده اند.

قیمت عدس وابسته به نیاز بازار تغییر می کند و کاهش قیمت آن می تواند نشانه کاهش خرید و فروش آن باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق عدس و خرید این محصول در تناژ بالا کافیست با کارشناسان شرکت در تماس باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

صادرات پر سود عدس درجه یک

قیمت جوانه عدس

اگرچه می توانید پروتئین زیادی از خوردن گوشت دریافت کنید ، اما اگر گیاه خوار هستید ، مراقب میزان مصرف چربی های ناسالم خود هستید یا فقط منابع پروتئینی غیر گوشتی می خواهید ، عدس یک انتخاب عالی است. خرید عدس برای خرید یک موضوع مهم است که بیشتر افراد به آن توجه دارند و سعی دارند آن را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

با وجود این میزان فواید و ویژگی های مثبت فراوان صادرات عمده عدس ایرانی بسیار پر رونق است. زمانی یک کالا می تواند به مرحله صادرات برسد که توانسته باشد رضایت خریداران را به طور کامل جلب کرده باشد ، که عدس ایرانی این ویژگی را دارد.

آهن ، آهن ، آهن. عدس منبع عالی آهن است. میزان مجاز توصیه شده برای مصرف آهن به طور متوسط ​​حدود ۱۸ میلی گرم در روز است. یک وعده حاوی ۳ میلی گرم است ، بنابراین شما در حال حاضر یک ششم از کل مصرف روزانه خود را تنها با یک وعده عدس مصرف می کنید. با وجود چنین ویژگی های مطلوبی در عدس ایرانی رونق صادرات عمده عدس کاملا منطقی است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس