مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

سفارش لوبیا قرمز محلی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع لوبیا قرمز محلیقیمت بهترین لوبیا قرمز ریز

لوبیا قرمز محلی نمونه ای از بهترین حبوباتی می باشد که توسط کشاورزان محلی و به صورت کاملا ارگانیک تولید می شود و با توجه به این که در تولید این محصول از هیچ کود شیمیایی استفاده نشده است موجب حفظ خواص و پروتئین های آن برای سلامتی بدن خواهد شد. بنابراین با توجه به ارگانیک بودن این محصول تقاضا جهت خرید آن به صورت بسته بندی بسیار زیاد است و جهت سفارش لوبیا قرمز محلی بسته بندی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.سفارش لوبیا قرمز محلی بسته بندی

ویژگی انواع لوبیا قرمز محلی

ویژگی انواع لوبیا قرمز محلی امروزه انواع لوبیا قرمز محلی توسط کشاورزان به صورت کاملا سنتی و محلی تولید می گردند که در تولید آنها از هیچ مواد نگهدارنده و شیمیایی استفاده نمی شود که از جمله می توان به لوبیا قرمز ریز محلی و لوبیا قرمز درشت محلی اشاره کرد. 

هر کدام از انواع این لوبیاها دارای ویژگی ها منحصر به فردی می باشند که از جمله می توان به خوش پخت بودن آنها اشاره کرد، این لوبیاها در نوع ریز و درشت دارای ظاهر کشیده ای هستند و بعد از پخت دچار تغییر شکل نخواهند شد.

همچنین برخی از خصوصیات این لوبیاها را برای سلامتی بدن را می توان این طور بیان کرد:

  • لوبیا قرمز محلی سرشار از فیبر: این لوبیاها دارای فیبر بسیار زیادی هستند که استفاده از آنها به بدن کمک می کند تا ساعت بیشتری احساس سیری کند و موجب می شود تا دستگاه گوارش عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.
     فیبر موجود در لوبیاها همچنین موجب کاهش چربی بد خون می گردد که در کاهش بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت و … نقش موثری خواهد داشت.
  • سرشار از فولات: لوبیا قرمز محلی دارای فولات ویتامین B  یا همان اسید فولیک می باشد که کمک زیادی جهت افزایش گلبول های قرمز خون و رشد سیستم عصبی جنین خواهد شد.   
  • کاهش بیماری سرطان: از آنجایی که لوبیا محلی دارای آنتی اکسیدان ها بسیار زیادی نظیر فلاونوید، تانین، ترکیبات فنولیک و … می باشد  به همین دلیل از رشد بیماری های سرطانی در بدن جلوگیری می کند.

قیمت بهترین لوبیا قرمز ریز

قیمت بهترین لوبیا قرمز ریز لوبیا قرمز ریز از جمله بهترین و خوش پخت ترین نوع لوبیا در کشور می باشد که به شیوه های مختلفی همچون فله و بسته بندی شده در بازار توزیع می گردد. 

از آنجایی که لوبیا قرمز بسته بندی شده بهداشتی تر است تقاضا برای خرید این نوع لوبیاها بالا تر می باشد. 

بنابراین به طور کلی می توان گفت قیمت لوبیا قرمز ریز با توجه به عوامل مختلفی تعیین خواهد شد که این عوامل به صورت زیر هستند:

  • نوع خرید و فروش آن
  • نرخ ارز و نوسانات بازار 
  • نوع بسته بندی و  فله بودن محصول
  • میزان کیفیت لوبیا قرمز 
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس