مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

خرید مستقیم عدس خوب مغان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عدس خوب چه ویژگی هایی دارد؟بازار فروش انواع عدس دستچین

دشت مغان یکی از بهترین مناطق کشت عدس می باشد. جهت خرید مستقیم عدس خوب مغان، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

مشاوران فروش ما با امکان خرید اینترنتی، محصول مورد نظر را بدون اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه های اضافی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

خرید مستقیم عدس خوب مغان

عدس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

عدس خوب چه ویژگی هایی دارد؟ عدس از جمله حبوبات در کشور می باشد که انواع بسیار مختلفی دارد و بیشترین نوع مصرفی آن در کشور عدس سبز و قهوه‌ای می‌باشد. به طور کلی عدس در سه سایز درشت  متوسط و ریز وجود دارد از ویژگیهای عدس خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پس از پخت عدس، پوسته اصلی آن نباید از گوشت جدا شود و باید دارای عطر و طعم مرغوبی باشد. همچنین مدت زمان پخت آن پایین باشد و پس از مصرف، ایجاد دل پیچه نکند.

بهترین نوع عدس از نوع سبز و قهوه ای می باشد که پس از پخت له نمی‌شود ولی سایر عدس ها پس از پخت له شده که کیفیت پایین آن را نشان می دهد.

همچنین عدس مرغوب بدون سنگ، گل، ضایعات و بدون کرم خوردگی و آفت زدگی می باشد و هنگام شستشو هیچ گونه عدس روی آب نمی آید.

عدس از جمله غذاهایی است که فیبر بسیار بالایی دارد و هضم آسانی دارد. همچنین آهن موجود در آن برای افراد کم خون، بسیار مناسب است و آهن مورد نیاز کودکان، زنان باردار را به خوبی تامین می‌کند. همچنین فیبر بالای آن به سلامت قلب بسیار کمک می کند و از بروز بیماری های سرطان، فشار خون، کلسترول جلوگیری می کند.

عدس چربی بسیار پایینی دارد و برای کسانی که می خواهند به تناسب اندام برسند، گزینه مناسبی می باشد. عدس با تثبیت قند خون، از بروز بیماری دیابت جلوگیری می کند.

اگر عدس را به صورت بسته بندی شده خریداری می کنید، مطمئن شوید که جعبه کاملا بسته باشد و عدس بدون رطوبت، حشره باشد و تمامی عدس ها سالم و بدون شکستگی باشد.

عدس را به صورت خشک شده، کنسرو یا فریزر شده می توانید نگهداری نمایید. بهتر است قبل از پخت عدس، آن را چند ساعت خیس کنید تا نفخش از بین رود و باعث دل پیچه نگردد.

بازار فروش انواع عدس دستچین

بازار فروش انواع عدس دستچین بازار فروش انواع عدس دستچین شده از بهترین باغات سراسر کشو، از رونق بسیار خوبی برخوردار است‌. قیمت این محصول با توجه به عواملی همچون نوع عدس، کیفیت، محل کشت، نوع خرید و… متغیر می باشد. شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول، قیمت و نحوه خرید آن می توانید با شماره های ثبت شده در پایین صفحه، تماس حاصل فرمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس