مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

خرید لپه شاهسوند بسته ۹۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ممتاز انواع لپه شاهسوندمرکز پخش انواع لپه صادراتی

برای خرید لپه شاهسوند ۹۰۰ گرمی می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و با مشاهده ی قیمت آن در سایت و به راحتی آن را تهیه نمایید.

ما با ایجاد وبسایت اختصاصی فروش لپه شاهسوند این امکان را برای مشتریان فراهم کرده ایم تا با مراجعه به سایت دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید و فرم مربوط به خریدار اعم از شماره تلفن و آدرس را پر کنید و محصول را درب منزل دریافت کنید.

خرید لپه شاهسوند بسته 900 گرمی

ویژگی ممتاز انواع لپه شاهسوند

ویژگی ممتاز انواع لپه شاهسوند

لپه شاهسوند از گروه حبوبات است که از نخود به دست می آید که منبع غنی پروتئین است و کسانی که علاقه به خوردن گوشت ندارند بهتر است لپه پخته شده را با برنج ترکیب کنند و بخورند. فیبر موجود در لپه برای بیماری های قلبی بسیار مفید است.

از ویژگی های لپه داشتن کلسیم است به طوری که با مصرف هر صد گرم لپه حدود ۶۰ میلیگرم کلسیم جذب بدن می شود. لپه سرشار از فولیک اسید است که به خون سازی و سیستم دفاعی بدن کمک می کند. ویتامین B1 و B6 موجود در لپه برای سیستم گوارش مفید می باشد.

پتاسیم لپه علاوه بر اینکه به عملکرد صحیح قلب کمک می کند، فشار خون را نیز تنظیم می کند زیرا سدیم لپه بسیار کم می باشد. لپه از گرفتگی رگ ها جلو گیری می کند و مانع از پلاک رگ می شود از این رو برای قلب بسیار مفید می باشد.

منبع غنی آهن موجود در لپه کم خونی را درمان می کند، پس برای کسانی که کم خونی فقر آهن دارند بهتر است از لپه استفاده نمایند.

منیزیم و اسید چرب و کربوهیدرات موجود در لپه موجب پایین آوردن قند خون می شود و برای بیماران دیابتی مفید است. همچنین کربوهیدرات لپه باعث احساس سیری طولانی مدت در فرد دیابتی می شود و به سراغ مواد غذایی شیرین نمی رود.

مرکز پخش انواع لپه صادراتی

مرکز پخش انواع لپه صادراتی

مرکز پخش انواع لپه صادراتی با عرضه انواع لپه درجه یک به بازار های داخلی، مازاد مصرف بازار داخلی را به کشور های دیگر صادر می کند. با صادر کردن لپه علاوه بر سود آوری برای عرضه کننده موجب ارز آوری به کشور نیز می شود. با صادرات انواع لپه علاوه بر موارد ذکر شده باعث اشتغال زایی در کشور نیز می شود. 

این مرکز برای راحتی و رفاه حال مشتریان اقدام به طراحی سایت نموده است تا خریداران با مراجعه به این سایت بتوانند لپه مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند و محصول خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس