مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

خرید لوبیا و نخود ۳۰% زیر قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید خرید نخود و لوبیابهترین خرید لوبیا و نخودقیمت نخود و لوبیاصادرات نخود و لوبیا
خرید نخود پایه بلند

در این مقاله می خواهیم درباره ی نخود لوبیا صحبت کنیم. همان طور که ممکن است بدانید نخود و لوبیا ارزش ویژه ای در وعده های غذایی دارد به طوری که حضور آن در خوراکی های روز مره ی شما کاملا واجب است.
نخود، همچنین به عنوان لوبیا نیز شناخته می شود، بخشی از خانواده حبوبات است. در حالی که نخودها اخیراً رواج بیشتری یافته اند، هزاران سال است که در کشورهای خاورمیانه رشد می کنند. طعم شیرین و بافت دانه ای آنها به خوبی با چندین غذا و مواد دیگر ترکیب می شود. نخود به عنوان منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر، ممکن است مزایای مختلفی برای سلامتی، مانند بهبود هضم، کمک به مدیریت وزن و کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری ارائه دهد. علاوه بر این، نخود سرشار از پروتئین است و جایگزین بسیار خوبی برای گوشت در رژیم های گیاه خواری است. در ادامه برخی از فواید آن را بررسی خواهیم کرد:

فواید خرید نخود و لوبیا

قیمت فروش لوبیا قرمز

خرید لوبیا و نخود:نخود دارای مشخصات تغذیه ای چشمگیری است. آنها حاوی مقدار متوسطی کالری هستند و ۴۶ کالری در هر وعده ۱ اونسی به اندازه ی ۲۸ گرم را تأمین می کنند. تقریباً مقداری از این کالری ها از کربوهیدرات ها تشکیل شده است، در حالی که بقیه از پروتئین و مقدار کمی چربی تامین می شود. نخود همچنین انواع ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین مقدار مناسب فیبر و پروتئین را تأمین می کند. پروتئین و فیبر موجود در نخود ممکن است به کنترل اشتهای شما کمک کند. پروتئین و فیبر به طور همزمان برای هضم کند عمل می کنند، که به افزایش سیری کمک می کند. علاوه بر این، پروتئین ممکن است سطح هورمون های کاهش دهنده اشتها را در بدن افزایش دهد. در واقع، اثرات پر کننده پروتئین و فیبر موجود در نخود ممکن است به طور خودکار میزان کالری دریافتی شما را در طول روز و در وعده های غذایی کاهش دهد.

بهترین خرید لوبیا و نخود

قیمت نخود آذرشهر با تخفیف ویژه

دغدغه ی همه ی افراد این است که بهترین کیفیت نخود و لوبیا را برای خانه ی خود تهیه کنند. شما با مراجعه به سایت چیرا نه تنها می توانید بهترین و مرغوب ترین نخود و لوبیا ها را تهیه کنید. بلکه می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید و بهترین خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما هنگام آشپزی و پخت و پز این نخود و لوبیا ها متوجه خواهید شد که چقدر زود پخته و نرم می شود. در نتیجه تمام خرید های بعدی خودتان را نیز از چیرا انجام خواهید داد.

قیمت نخود و لوبیا

قیمت خرید عمده لوبیا قرمز

همان طور که می دانید این روز ها به دلیل نوسانات قیمت نخود و لوبیا قیمت های ثابتی ندارند. اما شما با خرید اینترنتی و خرید از سایت می توانید از کمی تخفیف بهره مند شوید. علاوه بر همه ی این ها چیرا همیشه بهترین قیمت ها را متناسب با بودجه ی شما در نظر گرفته است تا تمامی افراد بتوانند به راحتی خرید کنند و مشکلی در قیمت ها نداشته باشند. بنابراین شما می توانید بهترین و مرغوب ترین نخود و لوبیا ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت در چیرا پیدا کنید.

صادرات نخود و لوبیا

قیمت نخود آذرشهر

امروزه چیرا به حدی از رشد و ترقی رسیده است که وارد عرصه ی صادرات و واردات شده است. و در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. بسیاری از کشور ها از محصولات نخود و لوبیای ما راضی بوده اند و هم اکنون مدت زیادی است که نخود و لوبیای خود را از چیرا سفارش می دهند. همان طور که می بینید نخود و لوبیای چیرا زبانزد مشتری های خارج از کشور نیز شده است. لازم به ذکر است که چیرا در تجارت خود تمامی رقبان را توانسته کنار بزند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس