مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

خرید انواع نخود کرمانشاه به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه مرغوبقیمت روز انواع نخود کرمانشاه در سال 99

انواع نخود کرمانشاه به صورت عمده خرید و فروش می شود. نخود از جمله قدیمی ترین حبوباتی است که برای اولین بار در کرمانشاه کشت شد. نخود کرمانشاه از جمله مرغوب ترین نخود های تولید شده در ایران به شمار می رود.خرید انواع نخود کرمانشاه به صورت عمده

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه مرغوب

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه مرغوب  در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع نخود مرغوب کرمانشاه آشنا کنیم، با ما همراه باشید. آشنایی و شناسایی انواع نخود‌کرمانشاه کار دشواری نیست، در ادامه انواع نخود کرمانشاه را نام‌برده ایم با ما همراه باشید.

نخود فلافلی

این نوع نخود بسیار ریز بوده  و همانطور که از نامش مشخص است از آن‌در تهیه فلافل استفاده می شود. خریداران این نوع نخود بیشتر فست فودی ها هستند. نخود فلافلی قیمت مناسبی دارد و در اکثر نقاط کرمانشاه کشت می شود.

نخود پاییزه

این نوع نخود در جنوب استان کرمانشاه کشت می شود و در فصل پاییز آن را برداشت می کنند. نخود پاییزه طعم بسیار خوبی دارد و قیمت آن نیز نسبت به دیگر انواع نخود‌کرمانشاه بالاتر است.

نخود لشکری

این نوع نخود بسیار درشت بوده و در حین پخت نیز ظاهر خود را به خوبی حفظ می کند. از نخود‌لشکری در تهیه انواع آش استفاده می شود. قیمت نخود لشکری نیز بسیار مناسب می باشد.


 مرغوبیت نخود های کرمانشاه باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند و روز به روز به طرفداران این محصول افزوده شود.

قیمت روز انواع نخود کرمانشاه در سال ۹۹

قیمت روز انواع نخود کرمانشاه در سال 99 قیمت روز انواع نخود کرمانشاه با توجه به نوسانات بازار معین می شود. امروزه به دلیل اینکه نوسانات بازار بسیار زیاد است، فروشندگان این محصول مجبور می شوند که لیست قیمت آن را مداوم به روز کنند. قیمت انواع نخود به ریز و درشت بودن آن ها نیز مربوط می شود. همانطور که در بالا گفتیم نخود های درشت طرفداران بیشتری دارند و این به دلیل شکل ظاهری و کیفیت بسیار خوب آن هاست.

هر محصولی که کیفیت بالاتری داشته باشد معمولا قیمت بالاتری نیز دارد و این مورد شامل نخود های درشت نیز می شود. قیمت نخود درشت بالاتر از نخود ریز است. کشاورزان کرمانشاهی در سال ۹۹ توانستند با تکیه به اراده خود میزان نخود بیشتری تهیه کنند و آن را با قیمت مناسب تر به دست مردم برسانند.

کشاورزان پس از کشت نخود آن را به صورت فله ای به شرکت ها می فروشند تا توسط شرکت نخود ها بسته بندی شود و به دست مردم برسد. شرکت ها نیز تمام سعی و تلاش خودرا می کنند که نخود بسته بندی شده را با قیمت ارزان تری به دست مردم برسانند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس