مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

خرید انواع لپه عمده سورت شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی موجود در لپهفروش انواع لپه فلافلی بصورت عمده

یکی از محبوب ترین حبوباتی که در غذا های اصیل ایرانی نظیر خورشت قیمه و انواع استفاده می شود، لپه نام دارد که بسیار مغذی است لپه عمده می توان از قیمت های مناسب تری برخوردار باشد.

معمولا به شکل سورت شده در بازار ها یافت می شود که باعث می شود انواع سنگریزه ها و ضایعات از لپه های خشک جدا و سپس بسته بندی گردد و خرید انواع لپه سورت شده بسیار پر رونق تر است.

خرید انواع لپه عمده سورت شده

بررسی ارزش غذایی موجود در لپه

بررسی ارزش غذایی موجود در لپه

لپه در واقع جزو حبوباتی است که از نخود های پوست کنده شده تهیه می شود و از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است.

گفتنی است که در صد گرم از آن حدود سی گرم پروتئین گیاهی وجود دارد که مقدار بسیار بالایی است و ورزشکاران می توانند برای عضله سازی و همچنین ترمیم آن ها، از لپه استفاده کنند.

حاوی فیبر فراوان است که در رژیم های غذایی بسیار مهم است که مصرف فیبر بالا باشد تا احساس سیری در فرد به وجود بیاید و از پرخوری و یا خوردن غذا های چرب و مضر جلوگیری نماید.

حاوی کلسیم است که برای رشد استخوان ها بسیار ضروری بوده و همچنین سبب افزایش تراکم استخوان ها می گردد، مصرف صد گرم از آن می تواند حدود بیست درصد از نیاز روزانه بدن را به کلسیم تامین نماید. 

دارای آهن است که وجود این عنصر در بدن برای خون سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند سبب درمان کم خونی شود، لپه می تواند نیاز سی الی چهل درصدی بدن به این عنصر را تامین کند. 

عنصر دیگر پتاسیم است که نه تنها سبب تعادل الکترولیتی بدن شده و از فشار خون جلوگیری می کند بلکه ادرار آور نیز بوده و می تواند با پاکسازی ارگان های مهمی مانند مثانه و کلیه از تشکیل سنگ در آن ها جلوگیری نماید.

از مهم ترین ویتامین های موجود در آن نیز می توان به ویتامین C و ویتامین A اشاره کرد.

فروش انواع لپه فلافلی بصورت عمده

فروش انواع لپه فلافلی بصورت عمده

با توجه به این که لپه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و در غذا هایی نظیر فلافل که این روزها بسیار تمایل به مصرف آن دارند استفاده می شود، تقاضا برای تامین لپه بالا رفته و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که به شکل عمده تهیه شود، قیمت آن بسیار ارزان تر خواهد بود.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید انواع لپه فلافلی به صورت عمده، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس