مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

بازار فروش لوبیا قرمز سالم صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوبیا قرمز قمیقیمت انواع لوبیا قرمز سالم

لوبیا قرمز سالم از پر مصرف ترین و پر خاصیت ترین حبوبات است به دلیل شباهت رنگ و شکل به کلیه به لوبیا کلیوی نام گذاری شده است. به دلیل تولید زیاد و بیشتر از مصرف در کشورمان مازاد آن به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد و از جمله حبوبات پر مصرف در کشورمان به شمار می آید. معمولا در خوراکی هایی همچون خورشت ها، سوپ ها، سالاد ها کاربرد دارد که به دلیل بافت نرم  با آن طعم و لعاب خاصی می گیرد. 

بازار فروش لوبیا قرمز سالم صادراتی

مشخصات انواع لوبیا قرمز قمی

مشخصات انواع لوبیا قرمز قمی

 قیمت لوبیا قرمز قمی بسته به کیفیت شان در بازار دارای نوسان می باشد. که به دو کیفیت بوجار و دست چین عرضه می شود و قیمت پایین تری نسبت به نوع کپسولی آن دارد ولی از نظر کیفیت و اندازه یکسان هستند.

لوبیا قرمز قمی که کشت آن مختص استان قم می باشد که در فصل برداشت به آسانی می توان بهترین نوع آن را به دست آورد دارای رنگی روشن و ظاهر آن کمی گرد است که به لوبیای فلفلی مشهور است. 

از فواید آن می توان به انواع ویتامین های آ، دی، ب۶، ب۱۲، ث، کلسیم، آهن، مس، که سبب رشد مو، استخوان ها، سلامت کلیه ها، چشم، جوان سازی و مانند اینهااشاره کرد. و از عوارض آن به نفخ شکم،  انسداد روده ها، یبوست، آسیب های جدی مغزی، سرطان ها، مسمومیت، اسهال و استفراغ اشاره کرد.

در رژیم ها به دلیل مقادیر فیبر بالا و پروتئین باعث کاهش اشتها و لاغری و کاهش وزن می گردد. 

قیمت انواع لوبیا قرمز سالم

قیمت انواع لوبیا قرمز سالم

لوبیا قرمز صادراتی انواع مختلف دارد که به دلیل کشت و مازاد مصرف صادر می گردد. 

لوبیا قرمز در دو نوع بسته بندی شده  و فله عرضه می شود. 

تجار ارقام قیمت ها را از طریق اینترنتی در صفحه مجازی آنلاین هر چند ساعت یکبار به روز رسانی می کنند تا متقاضیان بتوانند با مطلع بودن از قیمت ها و نوسانات بازار محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لوبیا قرمز صادراتی در دو نوع کپسولی و قمی عرضه می شود که برحسب مشخصات ظاهر نام گذاری شده اند ولی از نظر کیفیت و ارزش غذایی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

بهترین زمان خرید لوبیا قرمز از نظر قیمت و کیفیت فصل برداشت آن است، زیرا در این زمان تازه ترین لوبیا ها را می توان تهیه نمود. 

خریداران لوبیا قرمز با شناخت انواع لوبیا قرمز موجود در بازار لوبیا قرمزی را که مد نظرشان است را انتخاب و با قیمت مناسب که برای آن ها مقرون به صرفه می باشد را سفارش می دهند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس