مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =

بازار فروش لوبیا قرمز جگری ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی لوبیا قرمزمرکز خرید لوبیا قرمز ایرانی

بازار فروش لوبیا قرمز ایرانی با کیفیت در کشور به دو روش در حال فعالیت است. اول مراکز فروشی که به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند و دوم مراکزی که به صورت حضوری درحال ارائه خدمت می باشند.

بازار فروش لوبیا قرمز جگری هم به دلیل کیفیت و قیمت مناسب از رونق خوبی برخوردار می باشد. همچنین به دلیل سرشار بودن حبوبات از پروتئین و مواد مغذی، امروزه استفاده از حبوبات به خصوص لوبیا روز به روز در حال افزایش است.

بازار فروش لوبیا قرمز جگری ایرانی

بررسی ارزش غذایی لوبیا قرمز

بررسی ارزش غذایی لوبیا قرمز امروزه لوبیا قرمز یکی از پرمصرف‌ترین حبوبات در بین مردم می باشد. ارزش غذایی لوبیا قرمز آنقدر زیاد است که در بین مواد خوراکی از جایگاه بالایی برخوردار می باشد .لوبیا برای بدن و سلامت عمومی بدن بسیار مفید است.

هر ۱۰۰ گرم لوبیا قرمز شامل؛

  • ۳۳۳ کالری
  • ۲۵ گرم فیبر
  • ۲۴ گرم پروتئین
  • ۲٫۲ گرم قند
  • ۶۰ گرم کربوهیدرات
  • ۰٫۸ گرم چربی

لوبیا قرمز به دلیل دارا بودن پروتئین زیاد یکی از جایگزین های مناسب برای گوشت قرمز می باشد که می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرد.

لوبیا قرمز یکی از منابع بسیار خوب از منیزیم و پتاسیم می باشد که باعث کاهش فشار خون بالا می شود. همچنین منگنز موجود در لوبیا قرمز در پیشگیری از پوکی استخوان بسیار موثر است.

فیبر موجود در لوبیا قرمز در بهبود عملکرد سیستم گوارش بسیار مناسب می باشد. همچنین فیبر لوبیا قرمز باعث کاهش کلسترول خون می شود.

به گفته کارشناسان تغذیه با مصرف منظم لوبیا قرمز به عنوان یک رژیم غذایی با شاخص گلوکز پایین می‌توان قند خون خود را کنترل کرد.

به طور کلی لوبیا قرمز دلیل به ترکیب غذایی خاص خود باعث بهبود رژیم غذایی و در بلند مدت سبب ارتقاء سلامتی افرادی می شود که به صورت منظم از این ماده غذایی ارزشمند را مصرف کرده اند.

مرکز خرید لوبیا قرمز ایرانی

مرکز خرید لوبیا قرمز ایرانی

مرکز خرید لوبیا قرمزایرانی با فعالیت گسترده خود توانسته کل بازارهای داخلی را پوشش دهد، به گونه ای که خریداران هیچ کمبودی در این زمینه احساس ننمایند.

این مرکز  معمولا از ارتباط تنگاتنگی با تولید کنندگان برخوردار می باشد، از این رو به طور مداوم از سمت آن ها تغذیه می شود.

مرکز خرید لوبیا قرمز به منظور رفاه حال مشتریان به عرضه این محصول در سایت های اینترنتی معتبری هم چون ما اقدام کرده است.

فروشگاه های اینترنتی از جمله مکان های ایمن برای خرید این محصول می باشند. در فروشگاه های اینترنتی محصول مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رسد. 

همچنین سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول کاسته می شود. بنابراین قیمت های عرضه این کالا بسیار مقرون به صرفه است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس