مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

مرکز پخش لوبیا قرمز تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کامل درباره لوبیا قرمزقیمت خرید انواع لوبیا قرمز تازه

مرکز پخش لوبیا قرمز تازه در تهران مشغول به فعالیت است. این مجموعه، انواع لوبیا قرمز را به صورت کیلویی و بسته بندی در سراسر کشور توزیع می‌نماید. به دلیل کیفیت بالای لوبیا ایرانی، مصرف کنندگان زیادی از سایر کشور ها نیز متقاضی آن هستند.

مرکز پخش لوبیا قرمز تازه

اطلاعات کامل درباره لوبیا قرمز

اطلاعات کامل درباره لوبیا قرمز شما با دانستن اطلاعاتی در مورد لوبیا قرمز می‌توانید بهترین نوع آن را تهیه کرده و از خواص بی‌نظیر این محصول بهره مند شوید.

یکی از مهمترین ویژگی های آن، ظاهر مطلوب آن است. دانه های آن به رنگ قرمز روشن و شفاف بوده و سطح کاملا یکدستی دارد. اگر می‌خواهید لوبیا مرغوب را تشخیص دهید، آن را از وسط بشکافید. سطح آن باید متمایل به زرد کمرنگ بوده و فاقد کرم زدگی باشد. یکی دیگر از مشخصات نوع با کیفیت آن، این است که اندازه همه دانه ها تقریبا با یکدیگر برابر بوده و همچنین درشت می‌باشند. اگر شما مشتی از آن را در دست خود بگیرید متوجه خواهید شد که ظاهر همه آن ها مشابه هم است و به عبارتی دانه های آن، ریز و درشت نیستند. از لحاظ مزه، کاملا مطلوب بوده و تلخ نیستند. حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که هنگام مصرف انواع حبوبات، برخی از دانه ها بوی نامطبوعی داشته و تلخ مزه باشند. این موضوع نشان دهنده کهنه بودن محصولات است. یکی از نکاتی که لازم است بدانید آن است که این محصول پوچ و تو خالی نمیباشد. به طور کلی حبوبات مرغوب، دارای دانه های تو پر و فشرده هستند. لوبیا و حبوبات هر چه سفت تر و محکم تر باشد، یعنی از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

شما میتوانید از آن برای غذا هایی مانند قورمه سبزی، آش و لوبیا پلو استفاده کنید و از فواید آن بهره مند شوید. این محصول غنی از  سسامولین و ماده ای به نام سسامیناند است. این دو  فنول مهم با اثرات مفیدی بر سلامت بدن بسیار تأثیر گذار هستند.  این دو ماده به درمان بسیاری از امراض کمک می‌نمایند.  برای مثال  سطح کلسترول و فشار خون را تا حد چشمگیری کاهش میدهند.

قیمت خرید انواع لوبیا قرمز تازه

قیمت خرید انواع لوبیا قرمز تازه قیمت خرید لوبیا قرمز تازه، بسته به عوامل مختلفی مانند نوع آن، کمیت، کیفیت، نحوه بسته بندی و میزان تقاضای آن متغیر می‌باشد. جهت اطلاع از نرخ روز آن به نمایندگی فروش حبوبات مراجعه کنید. برای تهیه این محصول با قیمت ارزان تر، سعی کنید آن را به صورت کلی از مراکز عمده فروشی ما تهیه کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت های ما، از انواع این محصول و قیمت آن مطلع شوید و حتی خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس