مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

مرکز فروش عدس بسته بندی شاهسوند

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ممتاز عدس سبز شاهسوندبازار خرید عدس دستچین صادراتی


امروزه مراکز عمده زیادی در سراسر کشور اقدام به فروش عمده انواع حبوبات از جمله عدس شاهسوند نموده اند که توانسته اند این نوع محصول غذایی با ارزش را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.

شاهسوند یکی از انواع برندهای معروف جهانی است که تولید کننده انواع محصولات غذایی از جمله حبوبات می باشد که توانسته با نام برند خود در زمره صادرات قرار گیرد و بین کشورهای خارجی از رقابت و  اهداف زیادی برخوردار شود.

مرکز فروش عدس  بسته بندی شاهسوند

ویژگی ممتاز عدس سبز شاهسوند

ویژگی ممتاز عدس سبز شاهسوند


عدس ها در دو نوع مختلف به رنگ سبز به دو صورت ریز و درشت است و عدس قرمز که آن را لپه می کنند که به نام دال معروف می باشد و دارای خواص و اهمیت زیادی برای سلامت بدن می باشد.

عدس بسته بندی شاهسوند، در بسته بندی های مختلف ۴۵۰، ۷۰۰ و ۹۰۰ گرمی دارای بسته های ۱۲ عدد در بازار با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده عرضه می شوند که دارای طرفداران زیادی هستند.

همچنین از ویژگی ها و خصوصیات بارز عدس سبز شاهسوند این است که منبع غنی از پروتئین و ویتامین ب می باشد و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی زیاد و دارای املاح معدنی فراوان بوده که در درمان انواع بیماری ها از جمله کم خونی، فشار خون، ناراحتی های گوارشی، ناراحتی ها و سکته های قلبی و مغزی، سرطان ها، ناراحتی های عفونی و پوستی و دیگر درمانها و همچنین در طب سنتی بسیار مفید و مقوی عمل می کند.

بسته بندی های عدس دستچین صادراتی با درج نشانه های مهم از قبیل: پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، مهر استاندارد خاص بوده که بسیار ارگانیک و شیک و لوکس در انواع برندهای متفاوت به بازارهای داخلی و مخصوصا خارجی عرضه می شوند که از اهمیت صادراتی و غذایی زیادی برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان برخوردار می باشد.

بازار خرید عدس دستچین صادراتی

بازار خرید عدس دستچین صادراتی


در حال حاضر انواع حبوبات از جمله عدس از بازار گرمی و خرید و فروش پر رونقی برخوردار می باشد عدس دستچین صادراتی با بهترین و برترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به روش مستقیم و نیز با عدم وجود واسطه ها به اکثر کشورهای دنیا از جمله: عربستان، پاکستان، افغانستان، دبی، امارات و دیگر کشورها صادر می شوند که صادرات این نوع محصول غذایی با ارزش سبب کیفیت هر چه بهتر محصول، رقابت بین کشورهای هدف، افزایش محصولات بیشتر را در بر دارد که نقش بسیار مهمی نیز در اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

همچنین خرید عدس دستچین صادراتی با کیفیت مرغوب و نیز به روش مستقیم و بدون واسطه برای ایران از لحاظ اقتصادی و نیز برای اکثر کشورهای دنیا به این طریق ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس