مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

مرکز خرید لپه باقالی زرد

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقسیم بندی انواع لپه باقالیبازار خرید لپه باقالی مرغوب

مرکز خرید لپه باقالی زرد تولید کنندگان و همچنین نمایندگی های فروش می باشد. برای خرید لپه باقالی همجنین می توانید از طریق مراکز فروش حبوبات و از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. اگر به طور مستقیم از تولید کنندگان و نمایندگی های فروش به صورت عمده خریداری کنید ، هزینه پایین تری پرداخت خواهید نمود. 

مرکز خرید لپه باقالی زرد

تقسیم بندی انواع لپه باقالی

تقسیم بندی انواع لپه باقالی لپه باقالی دانه دو نیم شده حبوباتی مثل نخود و باقالی  می باشد. لپه باقالی  به دو روش سنتی و دستی  به دو نیم تقسیم شود. نیم دانه حاصل شده با عنوان لپه باقالی شناخته می شود. لپه در رنگ های سبز و زرد وجود دارد. لپه باقالی در اندازه های کوچک و متوسط و بزرگ می باشد. لپه باقالی سبز از باقالی های تازه چیده شده و اویل بهار وهرد بهزهر می شود ، به دست می آید. این نوع لپه بسیار خوشمزه و درشت می باشد. همچنین این لپه طرفداران زیادی دارد. از لپه باقالی زرد و سبز برای تهیه چندین نوع غذا استفاده می شود. لپه باقالی زرد از یک نوع نخود که رنگ آن از سایر نخود ها زرد تر می باشد. هر دو نوع لپه باقالی زرد و سبز دارای طبع سرد می باشند و به همین علت هنگام پحت حتما به همراه زنجبیل ، فلفل و یا هل پخته شود. این نوع لپه ها باعث نفخ می شوند. لپه باقالی به صورت خشک شده نیز موجود می باشد ، که می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید. لپه باقالی سبز به صورت منجمد و بسته بندی مناسب در فروشگاه ها وجود دارد ، که براحتی می توانید ، در یخچال و به مدت طولانی نگهداری کنید و سپس برای پخت و پز آز آن استفاده نمایید. لپه های باقالی سبز و زرد بسیار مقوی و مغذی می باشند. لپه باقالی سبز دارای مقادیری پروتئین ، ویتامین ها و فیبر می باشد. این نوع لپه ها باعث ایجاد انرژی زیادی برای بدن می شوند.

بازار خرید لپه باقالی مرغوب

بازار خرید لپه باقالی مرغوب لپه باقالی همان طور که گفته شد ، طرفداران و خریداران زیادی دارد. به همین علت بازار فروش به نسبت خوبی دارد. این نوع لپه هم به صورت فله ای و کیلویی در بازار وجود دارد و هم به صورت بسته بندی های متنوع و با وزن های مختلف موجود است. به راحتی می توانید ، این لپه را خریداری و تهیه کنید. لپه های باقالی علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور و فروش بالا در بین مردم کشور ، به جندین کشور دیگر صادر می شود. از جمله کشور های همسایه که خریدار لپه باقالی ایران می باشند ، شامل کشور هایی همچون عراق ، روسیه ، ارمنستان ، ترکیه ، ازبکستان و افغانستان می باشند. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس