مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

مرجع فروش لپه باقالی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید لپه باقالی در طب سنتیپخش کننده انواع لپه بسته بندی

لپه باقالی ایرانی یکی از محصولاتی است که در بیشتر کشورهای جهان کشت می شود کشور چین رتبه اول را در تولید باقالی دارد. انواع لپه باقالی در بازار می باشد که مشتریان می توانند آن ها را خریداری کنند.  در فروشگاه های بیشتر شهرهای کشور انواع لپه باقالی خوب وجود دارد که به صورت عمده به فروش می رسد.

مرجع فروش لپه باقالی ایرانی

فواید لپه باقالی در طب سنتی

فواید لپه باقالی در طب سنتی لپه باقالی گیاهی است که خاصیت های زیادی دارد که می توان آن را در غذا یا به عنوان میان وعده مصرف کرد. مصرف باقالی از سرطان مری و معده پیشگیری می کند و هوش کودکان را تقویت می کند. در طب سنتی برای درمان میگرن، روماتیسم و سرفه های خشک از باقالی اسفاده می شود چون دارای آهن و روی است. 

لپه باقالی یبوست را درمان می کند و چربی های خون را کاهش می دهد در صورتی که با پوست مصرف شود. باقالی از پوکی استخوان و درد های مفصلی جلوگیری می کند. باقالی تازه طبع سرد و تر دارد ولی باقالی خشک طبع سرد و خسک دارد به همین دلیل کسانی که سرد مزاج هستند ممکن است سر درد شوند.

باقالی برای بعضی ها نفخ ایجاد می کند به همین دلیل باید پوست باقالی را بگیرند و بجوشانند بعد آب آن را دور بریزند و با دارچین و فلفل مصرف کنند. در طب سنتی بهتر است باقالی را با پوست بخورید چون معده را تمیز می کند. کسانی که کم خونی دارند مصرف باقالی برای آن ها مفید است ولی کسانی که به آن حساسیت دارند نباید بخورند چون باعث کم خونی شدید می شود.

 در طب سنتی گل باقالی را دم می کنند چون طبع آن گرم است و برای دفع سنگ کلیه مفید می باشد و ضد تشج است و اگر با سرکه بپزید برای درمان اسهال خوب است. مصرف باقالی نیروی جنسی را تقویت می کند و ویتامین a که در باقالی موجود است بینایی را تقویت می کند و خستگی های جسمی و فکری را کاهش می دهد.

پخش کننده انواع لپه بسته بندی

پخش کننده انواع لپه بسته بندی در بیشتر شهرهای کشور انواع لپه بسته بندی خوب وجود دارد که فروشنده این محصول را با بهترین کیفیت به فروش می رساند. خریداران توجه داشته باشند که از فروشنده معتبر این محصول را خریداری کنند. مشتریان می توانند لپه بسته بندی را کمترین قیمت به صورت مستقیم تهیه نمایند.

در میادین میوه و تره بار انواع لپه در بسته بندی های مختلف و به صورت فله عرضه می شود انواع لپه بسته بندی در کارخانه ها در داخل و خارج کشور به صورت عمده نیز ارائه می شود. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس