مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

مرجع خرید عدس زودپز محلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص عدس در بارداریمراکز عرضه عدس ریز کرمانشاهی

جهت خرید عدس زودپز محلی می توانید بصورت حضوری به فروشگاه های معتبر رجوع کنید و محصول مورد نظر را خریداری کنید ولی چنانچه قصد خرید غیرحضوری را دارید حتما به سایت فروش آنلاین ما رجوع کرده و جنس مورد نظر خود را با کیفیت بالا و بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید.

مرجع خرید عدس زودپز محلی

بررسی خواص عدس در بارداری

بررسی خواص عدس در بارداری

استفاده از عدس به خصوص برای خانم هایی که در سن باروری و یا همچنین در دوران بارداری هستند و در معرض کمبود آهن هستند، خیلی مفید است. همینطور مادران شیرده می توانند با استفاده منظم از عدس کمبود خون بدن خود را جبران کنند. لازم به ذکر است که زیاده ‌روی در مصرف عدس می تواند باعث غلیظ‌ شدن خون و همچنین کند شدن جریان آن در رگ ‌ها گردد. از نگاه طب سنتی عدس دارای طبع معتدل و خشک می باشد و پوست و دانه آن حاوی خاصیت درمانی زیادی است، که در رژیم غذایی خیلی از افراد جایگاه خاصی دارد، همچنین عدس زودپز محلی یک غذای کامل است و انرژی مورد نیاز بدن را برای فعالیت ‌های بدنی انسان تامین می‌ کند.

به طور کلی از اولین روزهای بارداری خوردن حبوبات به سبب غنی بودن از مواد مغذی و محتوی ویتامین B9، آهن، پروتئین، فیبر و اسید فولیک لازم است. عدس‌ ها بر طبق رنگ، عطر و سایز با هم فرق دارند و بر طبق مبداء به غلات چشمی، غلات ریز و غلات درشت دسته بندی می گردند. طبخ و تهیه عدس خیلی آسان است.

برخی از ویژگی های بارز مصرف عدس در بارداری:

۱سبب کم شدن ناهنجاری های مادر زادی می گردد

عدس یک منبع سرشار از اسید فولیک می باشد که برای استفاده در دوران بارداری خیلی مناسب است و برای جلوگیری از به وجود آمدن نقایص مادرزادی مثل آناسفالی برای جنین تاثیر گذار است. یک فنجان عدس در روز حدودا ۹۰ درصد اسید فولیک لازم برای بدن را تامین می ‌کند.

۲عدس سرشار از پتاسیم می باشد

مصرف عدس جهت کنترل فشار خون لازم است و همچنین پتاسیم موجود در خون، گردش منظم خون در بدن را تنظیم می ‌کند.

۳عدس حاوی مقدار زیادی فیبر است

عدس سرشار از فیبر است. فیبری که در عدس وجود دارد به مقابله با هر نوع اختلال و بی نظمی در دستگاه گوارش کمک می ‌کند. بنابراین عدس برای مادران باردار بسیار عالی است. همینطور برای مادرانی که مشکل یبوست دارند استفاده از عدس با فیبر بالا لازم است. فیبر برای فعالیت مناسب دستگاه گوارش لازم است و از علائم یبوست پیشگیری می ‌کند.

مراکز عرضه عدس ریز کرمانشاهی

مراکز عرضه عدس ریز کرمانشاهی

عدس ریز کرمانشاهی را می توانید از مراکز معتبر و فروشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت خریداری نمایید. ولی اگر بخواهید این محصول را به شکل غیر حضوری بخرید می توانید به سایت فروش آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و محصول با کیفیت و بهداشتی را خریداری نمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس