مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

قیمت فروش عدس محلی دیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه عدس محلی با کاناداییمراکز عرضه عدس ارگانیک فله

عدس محلی نوعی عدس زود پخت است که در بازار ها عرضه می شود. یکی از بهترین راه های تامین پروتئین های کم چرب بدن استفاده از عدس است. عدس با وجود مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و فیبر های موجود در آن باعث تقویت قوای جسمانی می شود. طبع عدس از نظر طب سنتی ایران معتدل و خشک می باشد. بهترین راه استفاده عدس، خوردن جوانه عدس است که علاوه بر این که مضرات عدس را ندارد فواید آن را بیشتر از خود آن به همراه دارد. 

قیمت فروش عدس محلی دیم

مقایسه عدس محلی با کانادایی

مقایسه عدس محلی با کانادایی در ایران عدس محلی دیم و آبی تولید می شود. از شهر های بستر عدس می توان اردبیل، لرستان، ایلام، آذربایجان غربی را نام برد. آب و هوای مناسب و زمین های حاصل خیز دلایل زمینه ساز شدن این مناطق برای پرورش عدس است.

اگر چه که عدس در ایران در حجم بالا تولید و عرضه می شود اما مصرف سرانه ایران از این محصول بیشتر از تولید است. هم چنین عدم یک دست بودن عدس محلی ایران باعث شده است که از عدس های سبز کشور های دیگر برای تامین نیاز کشور استفاده شود. 

از عدس های وارداتی ایران می توان عدس کانادایی، عدس قزاقستان و عدس روسیه را نام برد. کیفیت و قیمت مناسب عدس کانادایی باعث جلب نظر خیلی از کشورها شده است که ایران نیز از این امر مستثنی نیست.

طعم عدس ایرانی بسیار قابل تحسین است اما عدم یک دست بودن آن از نظر شکل و رنگ باعث شده است که خریداران به عدس خارجی یا کانادایی روی بیاورند. علاوه بر این, قیمت بالای عدس در زمان کمبود عدس در داخل ایران موجب خرید عدس کانادایی با قیمت مناسب است. و اینکه عدس کانادایی شکل و کیفیت یک عدس لوکس را دارد‌.

مراکز عرضه عدس ارگانیک فله

مراکز عرضه عدس ارگانیک فله قیمت عدس ارگانیک فله تازه به صورت کیسه های ۴۵ کیلویی در بازارهای روز قابل تهیه است. عدس ارگانیک فله را با نرخی مناسب می توان از مراکز خرید و فروش مستقیم عدس ارگانیک تهیه کرد. که از نتایج آن می توان سود بیشتر برای خریدار و رضایت او و حذف دستان سودجو را یاد کرد. 

قیمت عدس با توجه به نوع عدس و نوع خرید آن و کیفیت آن دارای تفاوت ها و نوساناتی است. تهیه عدس ارگانیک با کیفیت از مراکز عمده فروش این کالا به راحتی صورت می گیرد.

خریداران می توانند نوع مورد نیاز عدس خود را انتخاب و خریداری کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند یا حتی به کشور های دیگر صادر کنند. عدس فله خریداران بیشتری دارد و دارای تخفیفات بیشتری نیز است. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس